دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 13:16
در گفت‌وگو با آنا

معاون آموزشی واحد نیشابور: هدف خود را بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی با توجه به چشم‌اندازها انتخاب کرده‌ایم

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، از تجربیات همه مسئولان دانشگاه‌ها در انجام بهتر این وظایف استفاده خواهیم کرد و هدف خود را بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی با توجه به چشم‌اندازهای واحد انتخاب کرده‌ایم.
کد خبر : 34723

دکتر طه طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با تشریح اقدامات جدید انجام شده در حوزه کاری خود اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در دستور عمل‌های این معاونت ایجاد شده است، چند وظیفه جدید بر عهده همکاران قرار گرفته است که تلاش کردیم آنها را به نحو احسن به نتیجه برسانیم.


طالبیان تصریح کرد: در این راه اقداماتی همچون تشکیل مرتب و هفتگی کمیسیون آموزش و کمیسیون موارد خاص با هدف رسیدگی به مشکلات آموزشی دانشجویان و استادان، برگزاری شورای مدیران گروه‌ها و ابلاغ شرح وظایف و آخرین مصوبات بخش‌های کلیدی، تشکیل کمیته تخصصی نظارت و ارزیابی آموزشی، تشکیل کمیته تحصیلات تکمیلی به عنوان یک نهاد فعال با هدف رفع مشکلات این مقطع تحصیلی، تشکیل کمیته تخصصی بازنگری سیستم آموزشی با توجه به تلفیق واحد علوم و تحقیقات خراسان رضوی با واحد نیشابور انجام شده است.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور ادامه داد: تشکیل شورای معاونان و مدیران به عنوان شورای راهبردی با هدف ارتقاء واحد در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با محوریت شناسایی نقاط قوت و ضعف مخصوصا در برخورد کارکنان با مراجعان از اهم اقدامات این معاونت بوده است.


طالبیان بیان کرد: برگزاری یک کارگاه آموزشی با حضور دکتر عبدالله میرزایی رئیس سابق آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه چهار کارشناس این دفتر برای نخستین بار در چند سال اخیر در این واحد دانشگاهی به همراه دعوت از مدیران آموزشی تمام واحدهای خراسان رضوی که مورد قدردانی مسئولان این بخش قرار گرفت، گوشه‌ای از فعالیت‌ها با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی بوده است.


وی، پیگیری تصویب دانشکده فنی و مهندسی با تنظیم و تکمیل فرم‌های مرتبط، بررسی امکانات لازم برای دانشکده‌ها، ابلاغ شرح وظایف روسای دانشکده‌ها و تعیین خط مشی و نیز حدود اختیارات و فعالیت دانشکده علوم انسانی برای تمرکززدایی و جلوگیری از ازدحام دانشجویان در ساختمان اداری را از دیگر اقدامات انجام شده در این معاونت عنوان کرد.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور تصریح کرد: آنچه نیازمند رشد و تضمین کننده افزایش کیفیت است مانند احساس مسئولیت، سلامت کار، وجدان کاری و دیگر موارد همیشه مورد توجه بوده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته