دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مراحل پایانی تدوین «بیست و سه نفر»

فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» مراحل پایانی تدوین خود را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر : 347195
83cec43b-641a-4803-be74-f1a12826a5c9.jpeg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم‌برداری فیلم «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده به پایان رسید و اکنون مراحل پایانی تدوین آن از سوی میثم مولایی در حال انجام است. 


این فیلم که برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، محصول سازمان اوج است و روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.


فیلمبرداری «بیست و سه نفر» حدود سه ماه در تهران و آبادان انجام شد و کارن همایونفر و آریا عظیمی‌نژاد دو گزینه آهنگسازی این فیلم سینمایی هستند که تا هفته آینده برای موسیقی آن انتخاب خواهند شد. 


سازندگان فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» عبارتند از: تهیه‌کننده: مجتبی فرآورده، نویسنده و کارگردان: مهدی جعفری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: سارا سمیعی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه‌های ویژه بصری جنگ: هادی اسلامی، جلوه‌های ویژه بصری بخش عراق: امیر سحرخیز، مدیر تولید: رضا زنجانیان، مشاوران: احمد یوسف‌زاده، محمد ساردوئی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، مشاور رسانه‌ای: مهرداد معظمی.


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
زیاد
United States of America
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
۰
این فیلم رو سینماها نشون می دهند؟؟؟
هلدینگ شایسته