دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1393 - 09:49

مذاکرات تمام شد،"تونی" هدایت آذری‌ها را به عهده گرفت

مربی پرتغالی بعد از انجام مذاکرات طولانی سرانجام به طور رسمی هدایت تراکتورسازی تبر را به عهده گرفت.
کد خبر : 3471

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تونی اولیویرا روز جمعه برای عقد قرارداد با مسئولان تراکتورسازی برای سومین بار به ایران سفر کرد و به محض ورود به تهران عازم تبریز شد.


وی پس از حضور در تبریز و مذاکره شفاهی با مسئولان تراکتورسازی به قم رفت تا بازی این تیم در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر مقابل صبا را از نزدیک مشاهده کند که البته پا قدم مربی پرتغالی برای تبریزی‌ها خوش یمن بود و این تیم توانست با نتیجه 3به 2 میزبانش را شکست دهد.


مسابقه دو تیم پایان یافت و تراکتورسازان به همراه گزینه هدایت خود به تبریز بازگشتند.


بعد بازگشت تراکتورسازی به تبریز تونی اولیویرا از صبح روز گذشته (شنبه) مذاکرات نهایی خود را با سران باشگاه آغاز کرد، مذاکراتی که با توجه به طولانی شدن مدت زمان آن سوژه رسانه‌ها شد و حتی برخی این مذاکرات را با حالتی کنایه آمیز به مذاکرات سران 1+5 تشبیه کردند.


در نهایت مذاکره دو طرف تا پاسی از شب گذشته به طول انجامید و سرانجام مرد پرتغالی به توافق نهایی با مسئولان تراکتورسازی دست یافت تا هدایت این تیم را از امروز (یکشنبه) عهده‌دار شود.


تونی اولیویرا بعد از مذاکرات 24 ساعته امروز قرارداد خود را با این تیم در هیات فوتبال تبریز به ثبت خواهد رساند و به صورت رسمی در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته