گروههای آموزشی اساس کار دانشگاه آزاد اسلامی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، صبح امروز در جلسهای که با حضور اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر و معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد، مدیران جدید برخی از گروههای آموزشی این واحد دانشگاهی معرفی و از تلاش مدیران قبلی قدردانی شد.
اسماعیل عبداللهی در این جلسه با قدردانی از تلاش مدیران قبلی گروههای آموزشی و آرزوی موفقیت برای مدیران جدید، اظهار کرد: آرزومندیم در پی این تغییرات و انتصابات جدید، شاهد تحول و حرکت رو به جلوی محسوستر و مؤثرتر در دانشگاه باشیم.
وی با تأکید بر اجرایی شدن بخشنامه ابلاغی جدید آموزشی سازمان مرکزی عنوان کرد: اعتقاد دانشگاه آزاد اسلامی استان بر این است که اساس کار دانشگاه، گروههای آموزشی است و تحرک در مسائل آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی را از یکسو رقم زده و پل ارتباط دانشگاه با دانشجویان و نهادهای بیرون دانشگاهی باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گروههای آموزشی را به یک خانواده تشبیه و اظهار کرد: هرچند مدیرگروه به عنوان رئیس این خانواده و از سوی خود اعضا انتخاب شده است، اما محور در کارهای گروه، تصمیمات شورای گروه است و تصمیمات باید به صورت گروهی و در حدود بخشنامه مربوط باشد.
این مسئول با بیان اینکه روال تصمیمگیریها و اظهارنظرهای فردی، نوعی بینظمی است، گفت: باید تنش، آسیب و تقابل در گروهها کنار گذاشته شود و گروههای آموزشی، دوستانه، تعاملی و با نگاه توسعهای اداره شوند.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ظرفیتهایی که در گروههای آموزشی نهفته است، باید بالفعل شوند، گفت: دانشگاه در تلاش است که با بهرهگیری از تمام ظرفیتهای خود از چالشها عبور کند و این انتظار بهحق و بجایی است که شورای گروه به عنوان یک بخش مهم دانشگاه، میتواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد.
وی با بیان اینکه باید به این تغییر و تحولها به عنوان یک روند طبیعی نگاه شود، اظهار کرد: این تغییرات باید منشأ شکوفایی و توسعه شود، نه اهرمی برای توقف ظرفیتها.
پیش از سخنان عبداللهی، مجتبی نجفی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نیز با ارائه توضیحاتی نحوه انتخاب مدیران جدید را تشریح کرد.
به گزارش آنا، در این جلسه مدیران جدید گروههای آموزشی عمران، علوم پایه، روانشناسی و گمرک و اقتصاد معرفی شدند.
انتهای پیام/4103/4062
انتهای پیام/