دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزادخراسان شمالی:

متون وصیتنامه‌ شهدا را در اختیار نسل امروز قرار دهیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: باید متون وصیتنامه‌ شهدا را كه صادق‌ترین و رساترین منبع عرفانی و معنوی است، در اختیار جوانان نسل امروز قرار دهیم.
کد خبر : 347011
_MG_7896.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، رجبعلی وثوقی مطلق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با خانواده شهدا اظهار كرد: یكی از عنایات دوران دفاع مقدس، ظهور غیورمردانی بود كه با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود ضامن بقا و حفظ استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی شدند كه این از خودگذشتگی و جان‌فشانی‌ها قطعاً نیازمند معرفت‌شناسی عمیقی است.


وی با تأكید بر حفظ و ارزش‌گذاری وصایای شهدا خاطرنشان كرد: وصایای شهدا گنجینه‌های عظیم معنوی هستند كه از عمق باطن معنوی و ایمان واقعی شهدا برخاسته و به رشته تحریر درآمده‌اند و وظیفه ماست تا به این میراث ماندگار شهدا كه همان حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، جامه عمل بپوشانیم و متون وصیتنامه‌ شهدا را كه صادق‌ترین و رساترین منبع عرفانی و معنوی است، در اختیار جوانان نسل امروز قرار دهیم تا بتوانیم راهگشای مسیر درست زندگی آنان باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: ارتباط مستمر فرهنگی خانواده شهدا با سازمان‌ها و ارگان‌ها و به‌ویژه با دانشگاه‌ها كه پایگاه علمی و فرهنگی است، باید همیشه وجود داشته باشد تا بتوانیم انتقال‌دهنده ارزش‌ها، شناخت و باور معنوی شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم.


در این دیدار جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی در منزل خانواده‌های شهید لنگری، ملكشی و كرامتی حضور به هم رساندند.


انتهای پیام/4103/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته