دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1397 - 09:34
قره‌چاهی:

ارائه ایده‌های خلاقانه عامل جذب دانشجویان به فعالیت‌های قرآنی است

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز گفت: از سیاست‌های جدی معاونت فرهنگی، قرآن‌محور بودن برنامه‌ها و توجه جدی به جذب دانشجویان به فعالیت‌های قرآنی است.
کد خبر : 346973
_MG_5061.jpg

حمیدرضا قره‌چاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نی‌ریز اظهار کرد: جلسات حلقه تلاوت در مسجد دانشگاه بعد از اقامه نماز عصر و به‌صورت مستمر برگزار می‌شود و الحمدلله از کارهای بسیار باارزش در مجموعهٔ دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری باشکوه‌ترین مسابقات «قرآن و عترت» در سطح کشور است که هرساله تعداد زیادی از دانشجویان در این مسابقات ثبت‌نام و شرکت می‌کنند و از این طریق با معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) آشنا می‌شوند.


وی با بیان درخشش استادان، کارکنان و دانشجویان واحد نی‌ریز در مسابقات «قرآن و عترت» گفت: امسال در مسابقات کشوری که در ارومیه برگزار شد، مهدی جلالیان مسئول روابط عمومی دانشگاه در رشتهٔ حفظ 20 جزء قرآن کریم، رتبه سوم را در بخش استادان کسب کرد و در رشته حفظ جزء سی‌ام نیز عبدالرضا رضایی از کارمندان دانشگاه، رتبه دوم را در سطح استان به‌دست‌آورد.


قره‌چاهی ادامه داد: محمدجواد معدلی از دانشجویان هنرمند دانشگاه در رشته مشبک و منبت، موفق شد عنوان نخست کشوری را از آن خود کند و سال گذشته نیز کاظم زردشت از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، در بخش هنری رتبه برتر را در رشته خط نسخ کسب کرد.


 معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و برگزاری محافل انس با قرآن با مشارکت دیگر نهادها خبر داد و گفت: قطعاً ایجاد انگیزه و ارائه ایده‌های خلاقانه، عامل جذب دانشجویان به فعالیت‌های قرآنی است و امروزه بشر جهت حل مشکلات روحی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خود گریزی جز رجوع به قرآن ندارد.


انتهای پیام/4117/4062/خ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته