دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1397 - 08:38
رئیس‌جمهور:

حضرت عیسی(ع) بشارت‌دهنده صلح و دوستی بوده است

ر‌ئیس‌جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، زادروز حضرت عیسی‌ (ع) را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.
کد خبر : 346956

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، ر‌ئیس‌جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، زادروز حضرت عیسی‌ (ع) و آغاز سال 2019 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.


در متن این پیام تبریک آمده است: با نهایت سرور، زادروز مسعود پیامبر بزرگ الهی و پیام‌آور آزادی و برابری، حضرت عیسی‌بن‌مریم (ع) و آغاز سال 2019 میلادی را به جناب‌عالی صمیمانه تبریک می‌گویم.


در این پیام تأکید شده است: عیسی مسیح (ع) بشارت‌دهنده صلح و دوستی و منادی عدل و آزادی برای آحاد مردم بوده است. بشر امروز بیش از هر زمان دیگر، نیازمند آن است تا با بهره‌گیری از آموزه‌های الهی پیامبران، در برابر سلطه‌گری‌های زورمندان ایستادگی کند و با قدم نهادن در راه حق و حقیقت، همچون انسان‌های آزاده و پیروان واقعی پیامبران الهی، زمینه‌ساز برقراری صلح و عدالت فراگیر شود و فارغ از رنگ، تبار، نام و نشان در جهت همزیستی مسالمت‌آمیز و رسیدن به رستگاری ممارست ورزد.


این پیام در پایان می‌افزاید: امیدوارم با رهنمودهای عالمان و اندیشمندان دینی و مساعی مشترک سران کشورها، در سال جدید، شاهد رفاه، همدلی و آرامش روزافزون برای تمامی مردم جهان باشیم. از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و شادکامی همگان را مسئلت دارم.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: حسن روحانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته