دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1397 - 05:30
سرمربی تیم والیبال کاله:

عملکرد بازیکنانم در نیم‌فصل رضایت‌بخش بود/ فرصت ریکاوری نداشتیم

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: در تعطیلات نیم‌فصل فرصت ریکاوری و استراحت نداشتیم و به همین خاطر نتوانستیم روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم.
کد خبر : 346881

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره عملکرد تیم کاله در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: من از عملکرد بازیکنانم در لیگ راضی هستم، ما طبق پیش‌بینی‌هایی که داشتیم در میانه‌های جدول قرار گرفتیم و همانطور که گفتم بازیکنان با توجه به شرایط خوب کار کردند و انتظارات را برآورده ساختند.


وی در خصوص نیم‌فصل دوم و تمرینات تیم‌شان در تعطیلات لیگ گفت: متأسفانه در تعطیلات نیم‌فصل معمولاً فرصت برای ریکاوری یا کار کردن روی نقاط ضعف نیست. البته در سال‌های گذشته هم شرایط همین بوده و امسال هم ما نتوانستیم نقاط ضعف تیم‌ خودمان را رفع کنیم. در 10 الی 12 روز تعطیلات نیم‌فصل هیچ‌ تیمی نمی‌تواند نقاط ضعف‌اش را برطرف کند و به همین خاطر همه ما باید در طول فصل روی این موضوع کار کنیم و از نظر فنی ضعف‌هایی که تیممان دارد را به حداقل برسانیم.


سرمربی تیم والیبال کاله عنوان کرد: به هر حال هر تیمی نقطه ضعف و قوت دارد و تنها کار ما این است که در طول فصل این موضوع را برطرف کنیم تا بتوانیم در ادامه لیگ با قدرت حاضر شویم.


عطایی در خصوص رقابت‌های لیگ برتر والیبال در نیم‌فصل گفت: نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال خیلی فشرده و سنگین برگزار شد، امسال برخلاف سال‌های گذشته فاصله اختلاف بین تیم‌ها زیاد بود و به همین خاطر همه تیم‌ها تلاش می‌کردند تا از تیم دیگر کم نباشند. برخلاف سال‌های گذشته که تیم‌های اول و چهارم لیگ تفاوت امتیاز زیادی داشتند، امسال این شرایط وجود نداشت و به همین خاطر به طور حتم پیش‌بینی در مورد قهرمان فصل کار سختی است. 


سرمربی تیم والیبال کاله درباره کیفیت لیگ برتر والیبال گفت: سطح رقابت‌ها امسال مانند سال‌های گذشته نبود، به هر حال ملی‌پوشان زیادی امسال رفتند و در لیگ حضور نداشتند. این موضوع باعث شد که سطح کیفی رقابت‌های لیگ مانند گذشته نباشد و کمی افت پیدا کند اما در کل نبود آنها هم باعث شد که بازیکنان تمام تلاششان را به کار گیرند و  خوب بازی کنند به همین دلیل سطح مسابقات فشرده و نزدیک به هم بود. 


عطایی در پایان به کیفیت داوری در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: به نظرم داوری‌ها هم خوب بودند. من به عنوان مربی که 6 بازی را در لیگ واگذار کرد حتی زمانی هم که می‌باختیم از داوری‌ها گلایه نمی‌کردم و راضی بودم. اگر ویدیو چک هم در بازی‌های استفاده شود به طور حتم شرایط خیلی بهتر می‌شود. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته