دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زلاتکو کرانچار:

استانکو برای همه ما استاد بزرگی بود

سرمربی تیم ملی امید گفت: استانكو برای همه ما یک دوست و یک استاد بزرگ بود.
کد خبر : 346826
396A4779-82D6-4BB8-B05E-F706B071F830-636812596265920041.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار ابتدا در خصوص بازی روز سه‌شنبه تیم امید برابر اردن گفت: این مسابقه در چارچوب اردوی دی برگزار می‌شود و هدف ما حفظ استمرار در انجام مسابقات بیشتر برای اعضای تیم و ایجاد هماهنگی مناسب بین نفرات است. همچنین می‌خواهیم با تیم‌های غرب آسیا آشنایی بیشتری داشته باشیم چراکه در مرحله اول بازى‌هاى مقدماتی با دو تیم یمن و عراق هم گروه هستیم. اردن ، سوریه و عمان هم شباهت‌های زیادی به حریفان ما دارند و از این جهت برای ما اهمیت دارد که با چنین تیم‌هایی روبرو شویم.


سرمربی تیم ملی فوتبال امید اضافه کرد: در این بازی کیفیت و شایستگی خودمان را ثابت می‌كنیم همچنین نشان می‌دهیم که پیروزی‌های قبلی ما اتفاقی نبوده و می‌خواهیم این آمادگی را در یک بازی خارج از خانه نشان بدهیم. اردن هم حریف قدرتمندی است و انگیزه‌های زیادی برای تقابل با تیم ما دارد.


كرانچار در پایان با اشاره به درگذشت استانكو پابلوکوویچ مربی باسابقه فوتبال کرواسی گفت: استانكو برای همه ما یک دوست و یک استاد بزرگ بود. شنیدن اين خبر ما را بسيار متأثر ساخت. او مربی تأثیرگذاری برای فوتبال کرواسی به شمار می‌رفت و البته در فوتبال ايران نيز از جایگاه ويژه‌اى برخوردار بود. از همين‌جا مراتب تأسف و ناراحتى خودم و كليه مربیان تيم امید را به‌ دلیلِ اين واقعه تلخ اعلام می‌کنم.


انتهای پیام/4051/4048/پ



 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته