دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم تجلیل پژوهشگران برتر؛

رئیس سازمان سما: بدون پژوهش تصمیمی گرفته نشود

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما تأکید کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی برای دست‎یابی به قلل پیشرفت باید توجه کنند که بدون پژوهش تصمیمی گرفته نشود.
کد خبر : 346825
1F6A8764.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، علیرضا منظری‎توکلی صبح امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با قدردانی از تلاش بی‎شائبه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با سرعت قابل قبول به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است.


وی با اشاره به اعتماد به جوانان، عنوان کرد: بر اساس مطالبات و تأکیدات مقام معظم رهبری اگر مسئولان به جوانان اعتماد کنند، حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت سریعتر انجام می‎شود.


رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات کشورهای جهان سوم داشتن مشکل مدیریت موفق است، خاطرنشان کرد: کشورهای جهان سوم و به‌ویژه کشور عزیزمان ایران اسلامی دارای منابع انسانی توانمند و منابع مادی و ظرفیت مطلوب است که متأسفانه به‌دلیل نبودن مدیریت کارآمد از این ظرفیت به‌خوبی استفاده نمی‎شود.



منظری‌توکلی گفت: متأسفانه یکی از عرصه‎های مهم و تأثیرگذار در کشور که بخش اقتصاد است با مشکل مدیریتی مواجه بوده و این حوزه در دست افرادی قرار دارد که نه با درد مردم آشنا هستند و نه تحرک و انگیزه لازم را برای مرتفع‌کردن مسائل و مشکلات دارند و دشمن نیز از این ضعف استفاده و به این عرصه حمله کرده است.


وی به برنامه‎های دشمن برای حمله اقتصادی به کشور اشاره و بیان کرد: دشمن با ایجاد نوسان در قیمت ارز، تغییر و تحول در تحریم‎ها، استفاده از رسانه‎ها و .... باعث دیده نشدن بسیاری از موفقیت‎ها، سرمایه‎ها، پیشرفت‎ها و امیدهایی است که در ایران اسلامی داریم.


معاون دانشگاه آزاد اسلامی جوانان و دانشجویان را یکی از مهم‎ترین سرمایه‎ها و امیدها در کشور معرفی کرد و گفت: دانشجویان به عنوان قشر پویا، فعال و اثربخش جامعه، ظرفیت لازم را برای پیشرفت کشور در همه‎ عرصه‎ها دارا هستند.


به گزارش آنا، در این مراسم از علیرضا حسن‎آبادی، غلامرضا ثناگو، کامبیز نرماشیری، احمد مهربان، به عنوان پژوهشگران برتر اعضای هیات علمی تجلیل و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری کرسی‎های نظریه‎پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه‎ها، از استادان ارائه‎دهنده، منتقد و مسئولان این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان قدردانی شد.


از دانشجویان نخبه و پژوهشگر و هسته‎های فناور و شرکت‎های دانش‎بنیان نیز در این مراسم تجلیل شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته