دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس فدراسیون بوکس:

برای بوکس ایران حاشیه‌سازی می‌کنند/ مدیر تیم ملی خودم هستم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: تمام مسئولیت تیم ملی برعهده خودم است و هر موضوعی که صلاح بدانم با نظر سرمربی تیم ملی برای بوکس ایران انجام خواهم داد.
کد خبر : 346814

حسین ثوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره حواشی که این روزها در تیم ملی بوکس به وجود آمده است، گفت: فدراسیون هیچ حواشی ندارد و متأسفانه برای بوکس ایران داستان‌سازی می‌کنند. در تاریخ بوکس تاکنون هیچ زمانی این همه فعالیت رقم نخورده بود اما من نمی‌دانم طرح این مسائل و درست کردن حواشی چه سودی برای افراد دارد. 


وی در خصوص لیست تیم و خط زدن دو ملی‌پوش گفت: معیار ما برای حضور در ترکیب تیم ملی، رقابت‌های قهرمانی کشور بود و هر شخصی که در این مسابقه حضور نداشت نمی‌توانست در ترکیب تیم قرار بگیرد. در فدراسیون بوکس هیچ‌ حاشیه‌ای وجود ندارد و من نمی‌دانم چرا برخی افراد فکر می‌کنند اگر حواشی برای تیم درست کنند به اهدافشان می‌رسند.


رئیس فدراسیون بوکس در خصوص مصدومیت جاسم دلاوری و اینکه او به خاطر مصدومیت نتوانسته بود در رقابت‌های قهرمانی کشور حاضر شود،‌گفت: من چندوقت پیش با جاسم دلاوری صحبت کردم و خودش هم اتفاقاً از بازگشتش به بوکس استقبال کرد. البته من اطلاعی نداشتم که برای رقابت‌های قهرمانی کشور هنوز مصدوم است. خط خوردن این دو نفر طبق قوانین و ضوابط بوده و هیچ مشکل شخصی ما با بوکسورها نداریم. من برای این دو بوکسوری که از اردوی تیم ملی خط خوردند احترام زیادی قائل هستم اما با توجه به قوانینی که داشتیم نمی‌توانستیم آنها را در ترکیب تیم قرار دهیم.


ثوری در خصوص انتخاب مدیر تیم‌های ملی گفت: من تا زمانی‌که کسی را پیدا نکنم که آرامش بوکس را حفظ کند فعلاٌ انتخابی انجام نمی‌دهم، باید کسی باشد که همه شرایط بوکس و کادرفنی را قبول داشته باشد و حضورش به نفع تیم ملی باشد. در حال حاضر تمام مسئولیت تیم و مدیریت تیم ملی برعهده خودم است و هر موضوعی که صلاح بدانم با نظر سرمربی تیم ملی برای بوکس ایران انجام خواهم داد.


رئیس فدراسیون بوکس در خصوص تقسیم‌بندی تیم ملی به دو گروه الف و ب عنوان کرد: قرار نیست با این تصمیم دو تیم مقابل هم قرار بگیرند، هدف ما ایجاد رقابت و انگیزه بین بوکسورهای تیم ملی است و شک نکنید این اتفاق هم می‌افتد. ضمن اینکه سرمربی هر دو تیم یک نفر است و هدف ما این است که انگیزه و رقابت را بین آنها بیشتر کنیم. با تقسیم‌بندی تیم به دو گروه، بوکسورها تا لحظه آخر مطمئن نیستند که در ترکیب تیم باشند به همین خاطر تلاششان را چند برابر می‌کنند. 


وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی عنوان کرد: گروه اول به میزبانی آکادمی المپیک تمریناتشان برگزار می‌شود و گروه دوم هم اگر استانی اعلام میزبانی کند ما به صورت مشترک اردوها را برگزار می‌کنیم. در هر حال تمام تلاش ما این است که بوکس در شرایط ایده‌آل قرار بگیرد و مطمئناً بوکس حرکت رو به جلو دارد که همه راجب به آن صحبت می‌کنند، سال‌هاست که در بوکس هیچ‌ فعالیتی صورت نمی‌گرفت و حالا که ما کار می‌کنیم همه نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند و به دنبال حاشیه‌سازی هستند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته