دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 11:05
زمانی در واحد قوچان خواستار شد:

حضور جدی اعضای شوراهای تخصصی اداری و مالی در جلسات تصمیم‌گیری

رئیس دبیرخانه دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خراسان رضوی خواستار حضور جدی اعضای شوراهای تخصصی اداری و مالی در جلسات تصمیم‌گیری به عنوان بازوان توانمند دبیرخانه‌‌های استان شد.
کد خبر : 34678

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسنعلی زمانی در نخستین نشست تخصصی معاونان اداری و مالی دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در واحد قوچان با توجه به واگذاری تصمیمات در حوزه اداری و مالی از سوی سازمان به شوراهای تخصصی اداری و مالی در استان‌ها خواستار حضور جدی و مشارکت بیشتر اعضا در جلسات تصمیم‌گیری شد.


وی اضافه کرد: از این پس مشکلات واحدها باید به شکل جدی‌تری در این شورا مورد بررسی قرار گرفته و در قالب پیشنهاد و نظر سازنده برای تصویب و اجرا به شورای استان ارسال شود.


رئیس دبیرخانه دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: عملکرد شوراهای تخصصی اداری و مالی هر شش ماه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان نیز با توجه به تاریخچه این واحد گفت: این واحد دانشگاهی از سال 1368 با 130 دانشجو در 2 رشته در مقطع کارشناسی آغاز به فعالیت کرده و اکنون با 4776 دانشجو در 68 رشته، شامل یک رشته در مقطع کاردانی، 43 رشته در مقطع کارشناسی، 9 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 3 رشته در مقطع دکتری تخصصی در خدمت مشتاقان کسب علم و دانش است.


دکتر مهدی وطن‌پرست افزود: این واحد دانشگاهی اکنون با عنوان بسیار بزرگ الف و بهره‌گیری از 93 عضو هیات علمی شامل، 3 دانشیار، 43 استادیار، 20 مربی، 27 بورسیه و 180 استاد مدعو از جایگاه خوبی در بین واحدهای استان برخوردار است.


وی با توجه به تلاش‌های صورت گرفته درباره افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد رشد و بالندگی بیشتر این مجموعه آموزش عالی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته