دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 11:52
رئیس هفدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق:

ناتوانی ناشی از بیماری‌های قلبی موجب مشکلات زناشویی می‌شود

رئیس هفدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق یکی از مشکلات زناشویی را ناتوانی روانی و جسمانی ناشی از بیماری های قلب عروقی دانست و گفت: این مساله مشکلات بزرگی در زندگی زناشویی زوجین به وجود آورده است.
کد خبر : 34664

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر مسعود قاسمی در آستانه برگزاری هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق که قرار است از ۳۱ شهریور تا ۳ مهر ۹۴ در مرکز همایش‌های رازی برگزار شود، گفت: در کنگره امسال یکی از موضوعاتی که به آن توجه می‌شود، مشکلات زناشویی ناشی از ناتوانی روانی و جسمانی در بین بیماران قلبی عروقی است.


رئیس انجمن آترواسکلروز ایران با عنوان این مطلب که بسیاری از این قبیل مشکلات می‌تواند واقعی نباشد، گفت: تصور برداشت نادرست از بیماری، می‌تواند افراد را با مشکلاتی مواجه کند که زندگی زناشویی را به خطر می‌اندازد.


قاسمی گفت: آنفاکتوس حاد قلبی، یکی دیگر از موضوعاتی است که در این کنگره به آن خواهیم پرداخت.


رئیس هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق تاکید کرد: زمان طلایی برای جلوگیری از آنفاکتوس حاد قلبی این است که بیمار می‌ایست در ۱.۵ ساعت اول تا ۶ ساعت بعد به اتاق عمل رسانده شود تا بتوانیم رگ بسته را باز کنیم.


قاسمی در ادامه از درمان‌های جدید بیماری‌های قلبی عروقی در دنیا خبر داد و گفت: آنژیوگرافی سه بعدی، یکی دیگر از روش‌های تشخیصی جدید است که در این کنگره به آن خواهیم پرداخت.


گفتنی است هفدهمین کنگره سراسری بیماری‌های قلب و عروق از 31 شهریورماه تا سوم مهرماه سال جاری در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: آنژیوگرافی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته