دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1397 - 19:16

پایان نشست هماهنگی داوران و ناظرین لیگ برتر والیبال

جلسه هماهنگی داوران و ناظران لیگ برتر فدراسیون با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال امروز در محل فدراسیون برگزار شد.
کد خبر : 346624

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه هماهنگی داوران و ناظران لیگ برتر فدراسیون با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال امروز در محل فدراسیون برگزار شد. در جلسه نوبت اول ناظران داوری و نمایندگان سازمان لیگ نقطه نظرات و موارد اصلاحی را توضیح دادند و خواستار رفع نواقص دور رفت بودند.


در این جلسات یزدان‌پناه آخرین اطلاعات و آمار و ارقام رقابت‌های دور رفت را توضیح دادند و مشکل برگزاری مسابقات در دور برگشت و مرحله پلی‌آف و فینال را ارائه کردند.


ابراهیم فیروزی رئیس کمیته داوران نیز اهمیت توجه به ارزش‌یابی داوران، دوری از حاشیه‌ها و حضور به موقع در محل مسابقات و جلسه هماهنگی بین داوران و ناظران را تاکید کردند.


جلسه نوبت دوم با حضور داوران و ناظران و سرپرست فدراسیون والیبال برگزار شد. افشین داوری در این جلسه از عملکرد کمیته داوران و سازمان لیگ تشکر کرد و از اقدامات صورت گرفته در برگزاری شایسته مسابقات مرحله رفت به نیکی یاد کردند. سرپرست فدراسیون والیبال در مورد اهمیت مسائل اخلاقی، دوری از حاشیه‌ها و احترام به پیشکسوتان را جز اصول کاری فدراسیون عنوان کردند و از برنامه‌ریزی برای میزبانی دو هفته از مسابقات لیگ ملت‌های و قهرمانی بزرگسالان آسیا خبر دادند. در ادامه داوران و ناظران نقطه‌نظرات خود را جهت ارتقا کیفیت کار بیان کردند.


در مرحله سوم، جلسه اختصاصی هماهنگی داوران با اعضا کمیته داوران برگزار شد. در این جلسه داوران نقطه نظرات خود را بیان کردند. با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند و خلاصه عملکرد کمیته داوران به اطلاع حاضرین رسید.


ابراهیم فیروزی رئیس کمیته داوران با توجه به حساسیت بازی‌های دور برگشت و مرحله پلی‌آف از داوران درخواست کرد تا با تمرکز و آمادگی بیشتر کار خود را انجام دهند.


وی در این خصوص گفت: داوران باید از کارت‌های به موقع استفاده کنند و با مربیان که بدون اجازه وارد زمین بازی می شوند، برخورد شود.


کمیته داوران با اعلام رضایت از عملکرد داوران در دور رفت مسابقات لیگ اعلام کرد در رقابت‌های لیگ برتر 26 داور و در رقابت‌های دسته اول لیگ 85 داور از 26 استان قضاوت کردند.


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته