دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان:

بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می‌کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تمرین تیم ملی در حالی برگزار می‌شود که بازیکنان با انگیزه بالا و تلاش تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
کد خبر : 346486
مریم ازمون.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امروز دومین روز از تمرین تیم ملی فوتبال دختران برگزار شد. بازیکنان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را برگزار کرده و دروازه‌بانان به‌طورِ اختصاصی زیر نظر مژگان مدایم‌زاده و محمد حبیبی تمرینات خود را برگزار کردند.


وی در ادامه بیان کرد: معتقدم حضور بازیکنان در کنار یکدیگر و هماهنگی آنها بسیار مهم است چرا که علاوه بر هماهنگ شدن با یکدیگر، مروری بر تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهیم داشت.


وی گفت: شرایط سختی در مرحله دوم داریم و باید از لحاظ روحی و روانی خیلی قوی باشیم. برای حضور در این مرحله، نیاز به همبستگی و یکدلی داریم که خدا را شکر بازیکنان ما به این حس خوب رسیده‌اند.


سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: برنامه‌های تاکتیکی ما در چند مرحله در اردوهای مختلف دنبال می‌کنیم و در واقع باید نظم بیشتری در دفاع و حمله و در فاز انتقال از دفاع به حمله و گل‌زنی داشته باشیم.


آزمون در ادامه بیان کرد: ما نیاز به بازی‌های دوستانه و تمرینات مستمر داریم تا تیم را آماده کنیم بر همین اساس تا فروردین چند مرحله اردو پیش‌بینی کردیم تا در کنار بازی‌های لیگ، تمرینات ملی‌پوشان نیز برگزار و در نهایت آمادگی لازم را برای مرحله دوم رقابت‌های المپیک کسب کنیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته