دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1397 - 13:01
رئیس دانشگاه آزاد کرج:

مسئولان دانشگاه آزاد به تشکل‌های دانشجویی نگاه پدرانه دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: رویکرد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به تشکل‌های دانشجویی نگاهی عادلانه و پدرانه در چارچوب مقررات است.
کد خبر : 346449
image_۲۰۱۸_۰۶_۲۶-۱۰_۱۷_۴۴_۷۴۹_LWA.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، محمد حسین برهانی‌فر صبح امروز در نشست هم‌اندیشی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد با دانشجویان دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دیدار و گفتگو کرد. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج در جمع دانشجویان دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی بر اهمیت این رشته‌ها در حفظ و پاسداری از زبان و فرهنگ ایران اسلامی و بازنشر و تبادل علوم روز با سایر کشورها، زبان‌ها و فرهنگ‌ها تأکید و به دانشجویان توصیه کرد که با حضور فعال در انجمن‌های علمی، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در عرصه‌های علمی، پژوهشی و اجتماعی مؤثرتر عمل کنند و با حفظ گرایش‌های فکری و عقیدتی خود باکمال تعامل و تعادل در جامعه دانشگاهی رفتار کنند.


 وی تصریح کرد: رویکرد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نگاهی عادلانه و پدرانه به تفکرات و اعتقادات مختلف است و در چارچوب مقررات موجود در دانشگاه همه تشکل‌ها و کانون‌ها از امکانات و حمایت‌های آیین‌نامه‌ای سیستماتیک برخوردار هستند.


در این نشست دانشجویان دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی، مشکلات و مسائل خود را در همه وجوه اعم از اداری، آموزشی و فرهنگی با رئیس دانشگاه مطرح کردند.


انتهای پیام/4117/4062
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته