دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسعود معینی در گفتگو با آنا:

اختلافات أخیر در شأن فوتبال ایران نیست/ لزوم حمایت از کی‌روش

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اختلافات أخیر میان کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس با کادر فنی تیم ملی در شأن فوتبال ایران نیست.
کد خبر : 346399
BQ4K0420.jpg

مسعود معینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره‌ به اختلافات صورت‌گرفته بین مربیان و بازیکنان تیم ملی و پرسپولیس اظهار کرد: قصد نداشتم وارد این مسائل شوم، اما متأسفانه این اختلافات به‌جایی رسیده که مجبورم نکاتی را مطرح کنم.


وی اضافه کرد: مباحث بسیار مهم‌تری هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس وجود دارد و این مسائل حاشیه‌ای تنها تمرکز مربیان و بازیکنان را به‌هم می‌ریزد.


عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نکات مثبت زیادی در تیم ملی و پرسپولیس وجود دارد که فرصت را برای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای سلب می‌کند، عنوان کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته فوتبال کشورمان پیشرفت چشمگیری داشته و از لحاظ رعایت استانداردها سطوح مربیگری به جایگاه خوبی رسیده است.


معینی افزود: علاوه بر این، علاقه‌مندان زیادی در کشورمان حضور دارند که عاشق تیم ملی هستند که اینها از نکات برجسته و مثبت است که باید به آنها توجه داشت نه اینکه با طرح مباحث حاشیه‌ای، به تیم ملی لطمه وارد کنیم.


وی ابتدا با اشاره‌ به پیشرفت تیم پرسپولیس در سال‌های گذشته تصریح کرد: پرسپولیس به جایگاه بسیار بالایی رسیده و حضور پرقدرتی در لیگ و آسیا داشته است.


عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال مطرح کرد: پرسپولیس با وجود تمامی تنگناها و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، نتایج فوق‌العاده‌ای در آسیا و لیگ کسب کرد و عامل اصلی این پیشرفت نیز وحدت و انسجام بود.


معینی یادآور شد: هم برانکو و هم بازیکنان پرسپولیس اهل حاشیه نیستند و دوست دارند تیم ملی در جام ملت‌های آسیا موفق شود چرا که بحث تیم ملی یک بحث فرافوتبالی است و وقتی به تیم ملی می‌رسیم باید به جنبه‌های مثبت نگاه کنیم.


وی متذکر شد: تیم ملی تا 15 روز آینده وارد تورنمنت بسیار مهمی می‌شود که تیم‌های شرکت‌کننده در آن برای شکست ایران دندان تیز کرده‌اند. از عراق گرفته تا ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا، عربستان یا ویتنام و یمن برای کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها نقشه کشیده‌اند.


عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با حضور پرقدرتی که تیم ملی در جام جهانی داشت تمام تیم‌های آسیایی روی ایران حساب باز کرده‌اند چراکه نتایج تیم ملی طی 6 سال گذشته فوق‌العاده بوده است.


معینی با اشاره به‌ اینکه انتظارات مردم از تیم ملی بالاست، بیان کرد: هدف همه ما تنها موفقیت تیم ملی است و در این مسیر نباید به مسائل حاشیه‌ای پرداخت.


وی ادامه داد: کی‌روش کارش را بلد است. بنده از ابتدای حضور این سرمربی پرتغالی در تیم ملی به انتقاد از او پرداختم اما در ادامه وقتی عملکردش را دیدم، نظرم برگشت چراکه عملکرد این مربی حرفه‌ای است و به همه چیز نگاه حرفه‌ای دارد.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته