دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتقاد رسانه‌های پامپلونا از انصاری‌فرد و حمایت قاطع سرمربی اوساسونا

رسانه‌های پامپلونا از عملکرد نه چندان مطلوب مهاجم ایرانی اوساسونا ابراز نارضایتی و انتقاد کردند، انتقاداتی که با حمایت قاطع سرمربی این تیم از مهاجمش همراه بود.
کد خبر : 3463

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تیم اوساسونا بامداد امروز در حالی دومین شکست متوالی خود را مقابل ال سادار در لیگ دسته 2 اسپانیا تجربه کرد که این تیم در خانه خود میزبان و البته از حضور کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی بهره‌مند بود.


انصاری فرد که در این فصل عملکرد چندان مطلوبی در اوساسونا نداشته است شب گذشته تا دقیقه 76 در میدان حضور داشت اما نتوانست برای تیمش گلی را به ثمر برساند.


این بازیکن در دیدار با ال سادار موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی به دست آورد که البته هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد تا همین موضوع باعث شود وی در دقیقه 76 توسط سرمربی زمین را ترک کند.


بعد از این مسابقه "اوربان" سرمربی تیم اوساسونا در کنفرانس خبری با سوالات و انتقادات زیاد خبرنگاران اسپانیایی درباره عملکرد ضعیف انصاری‌فرد مواجه شد؛ وی در پاسخ به همه این انتقادات با حمایت از مهاجمش گفت:‌ انصاری‌فرد عملکرد خوبی را در این دیدار از خود به نمایش گذاشت،‌ وی خود را بارها در موقعیت گلزنی قرار داد و توانست فضاسازی کند،‌ تنها کاری که او به موفق به انجام آن نشد گلزنی در این مسابقه بود. کریم زمان لازم را برای انجام بازی مقابل حریفان نداشته است و باید به او بیشتر فرصت داد، از سوی دیگر سایر بازیکنان نیز عملکرد بهتر از او نداشتند و در مجموع کل تیم در این باخت سهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته