دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی هاشمی‌نسب:

برای موفقیت از واقعیت طفره نرویم

مربی نساجی مازندران گفت: برای آنکه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم نباید از واقعیت طفره برویم، باید بازیکنان باکیفیتی را جذب کنیم.
کد خبر : 346288
13970915000612636797200064243445_83492_PhotoT.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم نساجی مازندران در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتایج نسبتاً خوبی گرفت و در میان تیم‌های سقوط کننده قرار ندارد. شاگردان جواد نکونام با کسب 16 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند. در همین راستا گفتگویی با مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم نساجی داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانید.


هاشمی‌نسب درباره اینکه از نتایجی که تیم نساجی در نیم‌فصل اول کسب کرده رضایت دارد یا خیر، به خبرنگار آنا گفت: ما با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشتیم توانستیم با نتایجی آبرومند، نیم‌فصل را به پایان برسانیم. بازیکنان، مربیان و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه همه تلاش خود را کردند تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.


وی ادامه داد: به‌رغم بدشانسی‌هایی که در بیشتر بازی‌های نیم‌فصل اول داشتیم و اشتباهات داوری که امتیازات زیادی از ما گرفت، ولی با توجه به اینکه پس از سال‌ها تیم نساجی از لیگ دسته اول آزادگان به لیگ برتر صعود کرده بود، نتایجی قابل‌ِقبول کسب شد.


مربی تیم نساجی خاطرنشان کرد: کار در این فصل تمام نشده است. تیم ما از لحاظ بازیکن و همچنین شرایط مالی غنی نیست. ما توان مبارزه با تیم‌های دولتی را نداریم. اگر با همین شکل وارد نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شویم شاید 6 بازیکن مصدومی که داریم، در هفته‌های ابتدایی آماده شوند. قطعاً در نیم‌فصل دوم بهتر کار خواهیم کرد ولی باید به این مسئله توجه کنیم که هشت بازی ابتدایی ما خیلی سخت است و برای کسب امتیاز نیاز داریم که شرایط بهتری را فراهم کنیم.


وی درباره اینکه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی دشوارتر از ابتدای فصل است، اظهار کرد: نباید از واقعیت طفره برویم. اگر پول باشد، کیفیت تیم ما بهتر می‌شود. هر تیمی که بازیکنان بهتری دارد، شرایط مناسب‌تری ایجاد می‌کند. ما اگر می‌خواهیم نتایج بهتری نسبت به نیم‌فصل اول کسب کنیم، باید پنج بازیکن طرازِ اول بگیریم وگرنه ناچاریم برای ماندن در لیگ برتر دست‌وپا بزنیم.


هاشمی‌نسب تصریح کرد: فراموش نکنیم ذوب‌آهن که در جدول پایین‌تر از ما قرار دارد و همچنین دیگر تیم‌ها حداکثر سعی خود را می‌کنند تا به لیگ آزادگان سقوط نکنند و ما اگر نتوانیم به‌اندازه کافی آماده مصاف با حریفان شویم، جایگاهی که نیم‌فصل اول برای خود ایجاد کرده‌ایم را از دست خواهیم داد. تیم ما تماشاچی زیادی دارد ولی اگر حمایتی که لازم است از تیم نساجی نشود، نمی‌توانیم بازی‌های هجومی خوبی را ارائه کنیم و با از دست دادن مهره‌های مستعد در فصل نقل و انتقالات شانس زیادی برای ایستادن در میان تیم‌های تک‌رقمی جدول رده‌بندی در پایان فصل نخواهیم داشت.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب