دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1397 - 15:20
رئیس صندوق رفاه خبر داد:

اعطای کمک‌رهن به 800 دانشجوی فاقد سرا

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت کمک‌رهن برای ۸۰۰ دانشجوی فاقد سرای دانشجویی خبر داد.
کد خبر : 346260
_RFI0908-th4.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ذوالفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بررسی وضعیت زیرساختی امور رفاهی دانشجویی، از بخش‌های مختلف دانشگاه علم و فناوری مازندران بازدید کرد.


در این بازدید یزدان‌مهر در نشستی با حضور محمدزاده رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران و سایر معاونان و مدیران این دانشگاه راهکارهای حل مشکلات این دانشگاه را مورد بررسی قرار دادند.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان با توصیه به جذب خیرین و سرمایه‌گذاران مشتاق به ساخت فضاهای آموزشی و ضرورت افزایش درآمدزایی با توجه به ظرفیت‌های منطقه از جمله بندر امیرآباد، تأکید کرد، مساعدت‌هایی در زمینه‌های پرداخت ودیعه بابت اجاره‌سرا، تجهیز اتاق سلامت و تجهیز آشپزخانه صورت گیرد.


یزدان‌مهر از پرداخت کمک‌رهن برای ۸۰۰ دانشجوی فاقد سرای دانشجویی خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای ساخت سرای دانشجویی ۲۵۰ نفره با ارائه تسهیلات صندوق نهایی شد.


وی افزود: صندوق رفاه دانشجویان با رصد مشکلات دانشجویان در سال جاری با توزیع اقلام اساسی مانند گوشت، برنج و شکر و همچنین تجهیز سراها و آشپزخانه زمینه رضایتمندی رو به رشد دانشجویان را فراهم کرده است.


محمدزاده، رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران نیز با بیان برخی از مشکلات زیرساختی و مالی دانشگاه، در خصوص سراهای دانشجویی و کمبود سرانه آن، ساخت غذاخوری و رستوران جدید دانشگاه و پروژه نیمه‌ساخت بوفه و سلف باز و برخی دیگر از حوزه‌های مرتبط با صندوق رفاه پرداخت.


در پایان این نشست رئیس صندوق رفاه دانشجویان به اتفاق رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران، اعضای هیأت رئیسه و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه از سلف سرویس دانشگاه بازدید کرده و ضمن گفتگو با دانشجویان از نزدیک در جریان کم و کیف مشکلات این حوزه قرار گرفتند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب