دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1397 - 10:57
رئیس دانشگاه بجنورد:

کنگره سیستم‌های هوشمند بهمن‌ماه در بجنورد برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه بجنورد گفت: کنگره ملی سیستم‌های فازی و سیستم‌های هوشمند با همکاری دو انجمن تخصصی سیستم‌های هوشمند از تاریخ 9 تا 11 بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 346111
726724.jpg

احمد محقر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست و دانشگاه گروه خبرگزاری آنا، درباره برنامه و کنفرانس‌های دانشگاه اظهار کرد: کنگره ملی سیستم‌های فازی و سیستم‌های هوشمند با همکاری دو انجمن تخصصی سیستم‌های هوشمند از تاریخ 9 تا 11 بهمن ماه برگزار می‌شود.


وی افزود: مهمانان خارجی نیز در این همایش شرکت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود که حدود 200 نفر مهمان در این کنگره شرکت کنند.


رئیس دانشگاه بجنورد با اشاره به وضعیت نظام آموزش عالی بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم رویکردهای آموزش عالی، معقولانه بوده است و اسناد بالادستی خوبی از جمله سند دانشگاه اسلامی، سیاست‌های کلی علم و فناوری و سند آمایش آموزش عالی را در اختیار داریم.


محقر در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آرامش خوبی در محیط‌های دانشگاهی وجود دارد و مراکز آموزشی طبق برنامه پیش می‌رود؛ ساماندهی آموزش عالی از مهمترین برنامه‌هایی است که در دستور کار بیشتر دانشگاه‌ها است و اگر آرامش موجود حفظ شود، موفقیت‌های بزرگی در سیستم آموزشی ایران به‌دست می‌آید.


گفتنی است دانشگاه بجنورد در مهرماه سال ۸۴ در مرکز استان خراسان‌شمالی راه‌اندازی شد. راه‌اندازی دانشگاه بجنورد با چهار دانشکده‌ فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و کشاورزی و با پذیرش ۲۱۰ دانشجو شروع به فعالیت کرد؛ در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در دانشگاه بجنورد، تعداد چهار هزار و 22 دانشجو، ۱۵۵ عضو هیئت علمی و ۸۸ عضو غیر هیئت علمی فعالیت دارند.


انتهای پیام/4113


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه بجنورد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته