دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 17:05

برگزاری یادواره شهدای ادوات ضد زره شمال کشور در واحد ساری

مراسم یادواره شهدای ادوات ضد زره شمال کشور با حضور رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا در سالن همایشهای واحد ساری برگزار شد.
کد خبر : 34611

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم یادگاران سال‌های جنگ تحمیلی از استان های شمالی کشور مازندران، گلستان و گیلان حضور داشتند.


دکتر رنجبران و سردار حیدری از فرماندهان و شهبازی از خبرنگاران زمان جنگ در این مراسم خاطرات و ناگفته‌هایی از روزهای جنگ را بازگو کردند.








فلاح:‌ برگ برنده و استقلال کشورمان در تفکر شهادت و بصیرت و درایت رهبری و بیداری مردم است

اسماعیل فلاح با توجه به گزارش‌های ضبط شده از زمان جنگ از سوی شهبازی که در همایش پخش شد، گفت: این دوستان و بسیجیان آموزش خبرنگاری ندیده بودند و با ایمانی که داشتند این کار به بهترین شکل انجام دادند.


خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: آنچه در بسیاری از تصاویر و مصاحبه های زمان جنگ مشهود است تواضع و اخلاق رزمندگان است که برخلاف تصورات دشمنان که آن را ترس و دلهره می دانستند این خضوع و همدلی عامل مهمی برای اتحاد و پیروزی بوده است.


وی با توجه به وضعیت منطقه گفت: بسیاری از این گروه های تروریستی و افراطی مانند داعش در دل کشورهای اروپایی تربیت شده اند که در عراق با تصمیم‌گیری مرجعیت و بیداری و حضور مردم توانستند جلوی نیروهای داعش ایستاده و آنها متوقف کرده و امروز به ثبات خوبی رسیدند.


وی در ادامه به بررسی وضعیت کشورهای مسلمان و شیعه منطقه مانند سوریه، یمن و افغانستان پرداخت و عنوان کرد: مردم این کشورها با یک تفکر اعتقادی و سلامت در حال مبارزه هستند.


فلاح پیروزی هسته‌ای را موجب استقلال کشور دانست و افزود: برگ برنده و استقلال کشورمان در تفکر شهادت و بصیرت و درایت رهبری و بیداری مردم است.


وی با توجه به انعکاس رسانه‌ای مسائل هسته‌ای گفت: صدا و سیما با عملکردی هوشمندانه و درست در اطلاع‌رسانی مسائل هسته‌ای، زمینه را برای حضور منتقدان داخلی فراهم کرد تا ابعاد مختلف مسائل هسته‌ای مشخص شود که همین امر موجب شد تا عموم مردم شناخت خوبی از مسائل هسته‌ای بدست آورند.


خبرنگار صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در لندن با توجه به دستاوردهای توافق هسته‌ای، افزود: ایران به عنوان یک قدرت برتر در منطقه شناخته می‌شود و موضوع هسته‌ای ایران یک موضوع بسیار مهم بوده است که شش کشور برتر و قدرتمند را به پای میز مذاکره کشاند.


وی یکی از دستاورد هسته‌ای را شکست ایران ستیزی اسرائیل عنوان کرد، گفت: موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه تقویت شد و اسرائیل‌ها در این موضوع کاملا شکست خوردند.


فلاح خارج شدن پرونده ایران از شورای امنیت و رفع تحریم‌های شورای امنیت و کشورهای اروپایی و آمریکایی و بسیاری از تحریم‌های دیگر را از دستاوردهای این توافق عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته