دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گزينه‌های جانشينی برای مديريت مركز گسترش سينمای مستند و تجربی

طبق شنیده‌ها مديريت مركز گسترش سينمای مستند و تجربی به‌زودی تغییر می‌کند و آفریده، رزاق کریمی، شکیبانیا و تاجیک گزينه‌های جانشينی آن خواهند بود.
کد خبر : 346082
666666666666666666.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با پایان یافتن مأموریت محمدمهدی طباطبایی‌نژاد و بازگشت این مدیر تلویزیونی به صدا و سیما، رایزنی‌هایی درخصوص گزینه‌های مطرح برای جانشینی وی در ریاست مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در حال انجام است. در بين اين گزينه‌ها، دو مدير با سابقه، یک چهره ناشناخته و مدیر جوان به چشم می‌خورد.


طبق اخبار شنیده شده محمد آفریده، مصطفی رزاق کریمی، حامد شکیبانیا و امیر تاجیک، گزینه‌های احتمالی جانشینی مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستند.


محمد آفریده كه از چهره‌های شناخته شده و تأثیرگذار در حوزه فیلم کوتاه و مستند است. وی همواره رابطه خوبی با فیلمسازان اين دو حوزه داشته است. آفریده اخیراً به عنوان مشاور عالی هیأت مدیره انجمن کارگردانان سینمای مستند منصوب شده است.


مصطفی رزاق كریمی از مستندسازان شناخته شده و قائم‌مقام فعلی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. وی رابطه خوبی با مدیران حوزه سينمای كشور در دولت روحانی داشته است.


امیر تاجیک، از جمله مدیران جوان و موفق حوزه سینمای مستند است. وی تا سال 1395 مدیر شبکه مستند سازمان صدا و سیما بود و به‌رغم کارنامه موفق، با تغییر رئیس صداوسیما از ادامه فعالیت در حوزه مدیریت کناره‌گیری کرد.


حامد شکیبانیا نیز از مستندسازان شناخته شده و چهره‌ای نزدیک به حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور است. وی سابقه مدیریتی چشمگیری ندارد و پس از نزدیک به دو سال عضویت در شورای مستند مرکز گسترش، از این سمت کناره‌گیری کرد.


حالا باید منتظر نشست و دید که حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی که خیلی از سینماگران و اهالی هنر، منتظر برنامه‌ها و ديدگاه های او هستند، چه کسی را برای مديريت اين مركز مهم معرفی خواهد کرد.


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته