دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1397 - 18:57
پوریا سوری:

پویش چله تهران در سطح شهر و فضای مجازی برگزار می‌شود

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از اجرای پویش چله تهران در سطح شهر تهران و فضای مجازی خبر داد.
کد خبر : 345971
1397092914180545616184064.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، پوریا سوری با اشاره به اهمیت حفظ سنت‌هایی همچون شاهنامه‌خوانی و حافظ‌خوانی در شب یلدا در میان خانواده‌های ایرانی اظهار کرد: مرکز ارتباطات شهرداری تهران در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ آذرماه با همکاری ۲۲ گروه نمایشی در سطح شهر، مراکز فرهنگی و ایستگاه‌های متروی تهران اقدام به اجرای برنامه‌هایی با موضوع شاهنامه‌خوانی و حافظ خوانی می‌کند که این اجراها با همکاری دانشجویان انجام می شود.


وی افزود: گروه‌های نمایشی با تعامل و برقراری ارتباط با مخاطبان خود برای شهروندان اقدام به حافظ‌خوانی و نقالی خواهند کرد و تلاش می‌کنند این رسم کهن در میان خانواده‌های تهرانی یادآوری شود و خانواده‌ها نیز در شب یلدا اقدام به برگزاری این رسوم دیرین کنند.


سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران همچنین در خصوص فعالیت‌های کمپین «چله تهران» در فضای مجازی گفت: این پویش با هشتک #چله_تهران در فضای مجازی راه‌اندازی شده که به سنت‌های شب یلدا در قالبی نو و جوان‌پسند می‌پردازد.


وی همچنین از همکاری مشترک این مرکز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اجرای برنامه‌های قصه‌خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در قالب کمپین چله تهران در روز جمعه در مراکز فرهنگی، تفریحی و معابر پرتردد شهر خبر داد.


انتهای پیام/4105/پ
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته