دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1397 - 16:20
در دانشگاه آزاد بندرعباس؛

از دستگاه ویدئو‌متری رونمایی‌شد

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: هم‌زمان با هفته پژوهش از دستگاه ویدئومتری رنگی H.D مدل PD9715 ساخت شرکت دانش‌بنیان این دانشگاه رونمایی شد.
کد خبر : 345923
21548.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، هم‌زمان با هفته پژوهش از دستگاه ویدئومتری رنگی H.D مدل PD9715 ساخت شرکت دانش‌بنیان این دانشگاه رونمایی شد.


رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در این رابطه گفت: دستگاه ویدئومتری رنگی H.D مدل PD9715  قادر است با فیلم و عکس‌برداری وضعیت داخل لوله‌های جداره چاه، سطح آب، کف، مشبک‌های جدار و یا پارگی دیوار جدار چاه‌های آب آشامیدنی و یا کشاورزی تا عمق 260 متری را کنترل کند.


تورج اسدی با بیان اینکه این دستگاه با کاربری بالا و قیمت مناسب به دست پژوهشگران پرتلاش این واحد دانشگاهی ساخته شده و قرار است به‌زودی به تولید انبوه رسانده شود، افزود:این دستگاه از هفت قسمت موتور، گیربکس، کابل جمع‌کن همراه با کلکتور برق و تصویر، دوربین همراه با نورافکن‌ها، شاسی، کابل اصلی تصویر و روشنایی و پایه نگه‌دارنده تشکیل‌شده که می‌تواند با بالاترین کیفیت وضعیت درون چاه‌ها را به سطح زمین منتقل سازد.


رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، حمل‌ونقل ساده، استفاده از برق تک‌فاز یا موتوربرق سیار، قابل‌استفاده از تلویزیون در صورت نیاز به‌غیراز لپ تاب برای دید افراد از دیگر مزایای این محصول است که در نوع خود کم‌نظیر است. نحوه کار با دستگاه ویدئومتری مدل PD9715 را بسیار آسان است و سرعت‌بالا و کیفیت کار از مزایای این محصول است.


انتهای پیام/4117/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته