دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خادمی مطرح کرد؛

احداث 1167 کیلومتر آزادراه در استان‌های کشور

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: در شرایط کنونی بیش از 1167 کیلومتر آزادراه در نقاط مختلف کشور ساخته می‌شود.
کد خبر : 345882
خادمی.jpg

خیرالله خادمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حمل‌ونقل گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، با اشاره به‌اینکه در شرایط کنونی بیش از 1167 کیلومتر آزادراه در نقاط مختلف کشور در حال احداث است، گفت: تعداد آزادراه‌هایی که برای رفع مشکلات ترافیکی در مسیرهای مختلف در حال احداث است رقم قابل توجهی دارد.


وی با بیان اینکه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران که حلقه ارتباطی آزادراهی از غرب به شرق پایتخت است، درحال احداث است، گفت: طول این آزادراه حدود 158 کیلومتر است و می‌تواند بار ترافیکی استان‌های تهران و البرز را به‌صورت چشمگیری کاهش دهد.


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور اضافه کرد: احداث ادامه اتوبان همت از طریق کرج می‌تواند موجب کاهش چشمگیر ترافیک در عبور و مرور از استان البرز به استان تهران شود. با اتصال اتوبان همت به شهر کرج گلوگاه‌های ترافیکی منتهی به شهرهای تهران و کرج باز خواهند شد.


خادمی با اشاره‌ به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی قطعه اول آزادراه تهران - شمال گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه راه‌سازی پرداخت مطالبات پیمانکاران این بخش است که امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات پیمانکاران راه‌ساز در نقاط مختلف کشور باشیم.


انتهای پیام/4094/41071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته