دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 20:27
محمدرضا رضایی‌کوچی:

اقدامات بنیاد مستضعفان در قلعه گنج یادآور روزهای اول انقلاب است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات جهادی بنیاد مستضعفان در قلعه‌گنج ما را به یاد روزهای اول انقلاب و حضور دستگاه‌ها در مناطق محروم می‌اندازد. 
کد خبر : 345831
11594284_xl.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، محمدرضا رضایی‌کوچی در جریان بازدید از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان قلعه‌گنج(استان کرمان) از سایر کمیسیون‌های مجلس، استانداران و فرمانداران دعوت کرد تا به شهرستان قلعه‌گنج بیایند و با اقدامات بنیاد مستضعفان در این شهرستان آشنا شوند.


وی در ادامه افزود: کار خوبی که بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه‌گنج انجام داده است قابل انتقال به سایر استان‌های کشور است و اقدامات بنیاد مستضعفان الگوی جدیدی است که کمتر در سایر نقاط کشور سراغ داریم.


رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به محرومیت‌های شهرستان قلعه گنج افزود: این منطقه نیازمند حمایت‌های بیشتری است و هر چند نهاد‌های انقلابی مانند بنیاد مستضعفان در حال انجام اقداماتی در این منطقه هستند، ولی باز هم در بحث زیرساخت‌ها اقدامات زیادی باید انجام شود.


وی با اشاره به طرح‌های توانمندسازی بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد با آموزش و توانمندسازی و پرداخت تسهیلات بنا دارد کاری کند که مردم بتوانند روی پای خود بایستند و به الگویی برای سایر نقاط کشور تبدیل شوند. 


کوچی در پایان با تشکر از اقدامات بنیاد مستضعفان در منطقه قلعه‌گنج افزود: اقدامات بنیاد مستضعفان کار زیربنایی و اساسی است و توانمندسازی مردم و ایستادن مردم روی پای خودشان به‌خوبی در اینجا انجام شده است و اقدامات جهادی ریاست بنیاد در این منطقه و اقدامات انجام شده انسان را به یاد روز‌های اول انقلاب و حضور دستگاه‌ها در مناطق محروم می‌اندازد. 


انتهای پیام/4105
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته