دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام‌جمعه زابل:

برای اعتلای جمهوری اسلامی با الگو قراردادن شهدا تلاش کنیم

امام‌جمعه زابل گفت: باید با الگو قراردادن شهدا برای اعتلای نظام الهی جمهوری اسلامی تلاش کنیم.   
کد خبر : 345798
image_2018_12_19-13_48_47_859_yMo.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا عصر امروز در مراسم دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل که با حضور اقشار مختلف مردم سیستان، مسئولان کشوری و لشکری، دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه برگزار شد، گفت: شهیدان برای زنده ماندن دین، مرگ را انتخاب کردند و خداوند نیز حیاتی ویژه به آنها داد تا از مقربان و نزدیگان به او باشند و در نزد خودش روزی بخورند.


وی بیان کرد: به برکت حضور شهدای گمنام در این مکان علمی، شاهد رشد و شکوفایی فعالیت‌های فرهنگی با محور شهدای گمنام هستیم و تحول مثبت ایجادشده در این واحد دانشگاهی مشهود است.


کیخا با تشکر از متولیان برگزاری این مراسم باشکوه و آمیخته با یاد شهدا اظهار کرد: واسطه شهدا برای برگزاری این جلسات هستیم و بانی اصلی این مراسم روحانی، خود شهدا هستند و ما منتخب باسعادت آن برگزیدگان خدا هستیم.


امام‌جمعه زابل با بیان اینکه، بالاترین مقام در نزد خداوند جایگاه شهید و شهادت است عنوان کرد: ان‌شاالله خدا به ما هم توفیق عنایت فرماید تا آخرین پله‌ای که در این دنیا طی می‌کنیم، پله رفیع شهادت باشد.


عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به فلسفه خلقت انسان برای بندگی و عبادت خداوند، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا بستر بندگی را برای جامعه فراهم کرده و ما باید با الگو قراردادن شهدا برای اعتلای این نظام الهی تلاش کنیم.   


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته