دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 17:01
از سال آینده صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی سامانه مدیریت پژوهشی کمیسیون انجمن‌های علمی

دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران گفت: سامانه مدیریت پژوهشی کمیسیون انجمن‌های علمی سال آینده راه‌اندازی می‌شود که پل ارتباطی میان انجمن‌های علمی و کمیسیون است.
کد خبر : 345769
BS0K6702.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاست و دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد جلالی در همایش پژوهش، فناوری و مسئولیت اجتماعی که عصر امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد کشور، حل مشکلات با تکیه بر توان داخلی است که می‌توانیم از ظرفیت‌های انجمن‌های علمی استفاده کنیم؛ متأسفانه ظرفیت انجمن‌های علمی برای رفع مشکلات جامعه مغفول مانده که باید دچار تغییر و تحول شود.


وی گفت: در این کمیسیون بر فعالیت انجمن‌ها در داخل و خارج از کشور تأکید شده است و در جلسه اخیری که با معاون پژوهشی وزارت علوم داشتیم قرار شد نمایندگان انجمن‌های علمی در کمیته‌های تخصصی وزارت علوم حضور یابند که از این موضوع استقبال شد.


جلالی تصریح کرد: سامانه مدیریت پژوهشی کمیسیون انجمن‌های علمی از سال آینده راه‌اندازی می‌شود که این سامانه پل ارتباطی میان انجمن‌های علمی و کمیسیون است.


دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران تأکید کرد: با راه‌اندازی این سامانه تعاملات میان انجمن‌های علمی و کمیسیون انجمن‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.


انتهای پیام/4113/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته