دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 16:34
سردار مجیدی:

باید با وحدت رویه در دستگاه‌های اجرایی به مردم خدمت کنیم

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: باید با ایجاد وحدت رویه در سیستم و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان به مردم خدمت کنیم.
کد خبر : 345745
_MG_3369.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان،  سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج سرمایه ملی است و نقش بی‌بدیل آن را در دفاع مقدس و سایر عرصه‌های پیشرفت ایران اسلامی نظاره‌گر بوده‌ایم و امید دارم بتوانیم با روحیه بسیجی در تمام عرصه‌ها پیروز بشویم.


 وی افزود: سپاه با تمام توان و ظرفیت موجود در این نهاد در خدمت مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.



 فرمانده سپاه انصارالحسین همدان تأکید کرد: باید با ایجاد همدلی و هم‌افزایی در استان در بخش‌های مختلف سعی شود در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان در حوزه‌های مختلف تلاش بیشتری صورت پذیرد.


مجیدی بیان کرد: این ظرفیت در دانشگاه آزاد اسلامی همدان وجود دارد که با هم‌افزایی بین مراکز علمی تأثیر بسزايي در ایجاد وحدت رویه در استان داشته باشد.



وی اظهار کرد: امروز دشمن با تمام توان سعی در ایجاد تفرقه در نظام اسلامی دارد و ما باید با ایجاد وحدت رویه در سیستم و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان به خدمت به مردم بپردازیم و بار را از روی دوش مردم برداریم.


 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در این دیدار گفت: برنامه ما در دانشگاه حرکت در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم این گفتمان عميق‌تر و وسیع‌تر در جای‌جای کشور اسلامی نهادینه شود.



 مرتضی قائمی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه است؛ اما باید با تمام توان در تربیت نیروی انسانی متعهد و حرکت در مرزهای دانش در حوزه‌های پژوهشی رشد کنیم تا بتوانیم  گرفتاری‌های علمی و اجتماعی جامعه را حل کنیم.


وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج می‌تواند دانشگاه را در حرکت به سمت حل مشکلات جامعه کمک‌رسان شود.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: بسیج و بسیجی باعث عزت و سربلندی جامعه است، کسانی که از حیثیت جامعه دفاع کردند امروز نیز می‌توانند همچون بسیجیان واقعی از حیثیت ایران اسلامی دفاع کند. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با مدیریت بسیجی در آموزش و پژوهش‌ کارها را به‌پیش ببریم.


انتهای پیام/4121/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته