دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صباغ مطرح کرد؛

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی زمینه‌ساز امید برای جوانان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان را زمینه‌ساز خودباوری، عزت و امید در وجود آنان دانست.
کد خبر : 345653
1F6A8458.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خاش، ابراهیم صباغ صبح امروز در همایش 40 سال انقلاب 40 سال پایداری در این واحد دانشگاهی خاش برگزار شد، گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین علاوه بر پرداختن به امر آموزش و پژوهش توجه گسترده و روزافزون به امور فرهنگی است.


وی ادامه داد: تحول عظیم، شایسته و بایسته‌ای در زمینه  مسائل فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته که برگزاری همایش‌هایی از این دست نتیجه همین رویکرد است. دانشگاه آزاد اسلامی که روزی نهال کوچکی در دامان پرمهر انقلاب اسلامی بود؛ اکنون در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به درختی تناور و پرثمر تبدیل شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش گفت: روشنگری و بیان دستاوردهای انقلاب به همگان به‌خصوص نسل جوان برای دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان فرزند انقلاب از  اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


صباغ همایش 40 سال انقلاب، 40 سال پایداری را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل جوان و دانشجو دانست تا آنان بدانند که این انقلاب پس از گذر از مسیر پرفراز و نشیب به این نقطه از بالندگی و اقتدار و پیشرفت رسیده است. بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جوان زمینه‌ساز خودباوری، عزت و امید در وجود آنان است. 


وی افزود: دشمنان قسم خورده این انقلاب با ایجاد یاس و ناامیدی در دل ملت ایران به‌خصوص جوانان  تلاش مضاعفی را برای شکست انقلاب اسلامی ما به کار بردند تا نتوانیم چهل سالگی انقلاب را ببینیم اما به فرموده مقام معظم رهبری امسال به لطف خدا و به کوری چشم دشمنان چهلمین سالگرد انقلاب را که به نوعی بعثت آن نیز محسوب می‌شود باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل جشن خواهیم گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با گرامیداست یاد و خاطره مرحوم حبیب‌الله دهمرده دبیر علمی فقید این همایش از همه ارگان‌ها و نهادها و کسانی که در برگزاری این همایش با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری داشتند قدردانی کرد.


اجرای سرود و همخوانی و تجلیل از پژوهشگران و نویسنگان برتر و قدردانی از تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه‌های جنبی این همایش یکروزه بود.


همایش چهل سال انقلاب، چهل سال پایداری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان نماینده ولی فقیه و امام جمعه خاش، محمدعلی قهرمانی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش، حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش، احمدعلی خسروی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، بهروز رومیانی مسئول برگزاری همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، ائمه جمعه و جماعات، جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و معتمدان و دانشجویان  برگزار  شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته