دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 14:50

درخواست پرسپولیس از کمیته انضباطی برای لغو محرومیت بنگر

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند با فرجام خواهی از کمیته انضباطی، کارت زرد اول بنگر در بازی مقابل ذوب‌آهن را پاک کنند.
کد خبر : 34559

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه علیرضا فغانی در دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن یک پنالتی اشتباه به سود تیم اصفهانی گرفت، محسن بنگر را با یک کارت زرد جریمه کرد. بنگر در صحنه ای دیگر این بازی کارت زرد دوم خود را نیز دریافت کرد تا با کارت قرمز داور روبرو و از بازی اخراج شود. با توجه به محرز شدن اشتباه فغانی در دادن کارت زرد دوم به بنگر مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند با فرجام خواهی از کمیته انضباطی کارت زرد اول این بازیکن را پاک کنند. در صورتی که کمیته انضباطی حق را به پرسپولیس بدهد کارت قرمز بنگر نیز از بین خواهد رفت و واین بازیکن می‌تواند در بازی هفته آینده پرسپولیس برابر فولاد به میدان برود.


در همین رابطه آرش نجفی، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار آنا درباره فرجام خواهی باشگاه پرسپولیس نسبت به کارت زرد اول بنگر گفت: «متن نامه اعتراضی پرسپولیس آماده شده و تنها باید طاهری سرپرست باشگاه آن را امضا کند. هر زمان که وی به باشگاه بیاید و نامه اعتراضی را امضاء کند، آن را به کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد.»


گفتنی است پیش از این و در فصل سیزدهم لیگ برتر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کارت قرمز میثم حسینی را که داور به اشتباه وی را اخراج کرده بود بخشید که همین موضوع باشگاه پرسپولیس را برای پاک شدن اخطار محسن بنگر امیدوار کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته