دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 11:17
در تذکری صورت گرفت؛

اعتراض سخنگوی هیأت رئیسه مجلس به صداوسیما

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: صدا‌وسیما مصاحبه بنده را به گونه‌ای پخش کرد که گویا مجلس در صدد حمایت از نماینده سراوان بوده است.
کد خبر : 345589
97-05-c13-411.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بهروز نعمتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره گزارش روز گذشته خود درباره کلیپ نماینده سراوان به خبرنگاران توضیح داد و گفت: متأسفانه صدا‌وسیما مصاحبه بنده را به‌گونه‌ای پخش کرد که گویا مجلس در صدد حمایت از این نماینده بوده است.


وی اضافه کرد: بنده در مصاحبه خود گفتم که عبدالباسط درازهی برای کلامی که به‌کار برده عذرخواهی کرده است و وزیر اقتصاد نیز از نمایندگان عذرخواهی کرد. بنابراین تذکرم این است که چرا صدا‌وسیما از مصاحبه سه‌ دقیقه‌ای من فقط یک جمله چندثانیه‌ای عذرخواهی دژپسند را پخش کرده، این براساس اصل 25 قانون اساسی مصداق سانسور است.


سخنگوی هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: سعی کردم صحبتی با رئیس سازمان صدا‌وسیما داشته باشم ولی این اتفاق نیفتاد و درخواست دارم به صدا‌وسیما تذکر دهید.


در ادامه علی مطهری که ریاست مجلس را برعهده گرفته بود، در پاسخ به نعمتی گفت:  صداوسیما رویکرد خوبی نسبت به مجلس ندارد. اخیراً هم یکی از مجریان صداوسیما درباره استیضاح‌های مجلس گفته بود که نمایندگان طرح می‌زنند اما پس از معامله استیضاح را پس می‌گیرند که متأسفانه کسی به این گفته‌ها پاسخی نداد.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اراده‌ای برای تخریب مجلس در صدا‌وسیما وجود دارد. چرا که نمایندگان وقتی استیضاح را پس می‌گیرند برای این است که از توضیحات وزیر قانع می‌شوند. نباید ذهن مردم را خراب کنیم و لذا رسانه ملی باید رویکرد خود را اصلاح کند.


انتهای پیام/4034/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته