دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 11:15
دبیرکل حزب همبستگی:

پارلمان اصلاحات سبب قانونمندی و شفافیت در جریان اصلاح‌طلبان شود

دبیرکل حزب همبستگی با اشاره به اینکه باید پارلمان اصلاحات فعالیتی تشکیلاتی باشد، گفت: باید این پارلمان قانون‌مندی و شفافیت ایجاد کند.
کد خبر : 345584

علی‌اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تشکیل پارلمان اصلاحات، گفت: هر اقدامی که بتواند قانون‌مندی و ایجاد شفافیت در احزاب اصلاح‌طلب ایجاد کند مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت.


وی با بیان اینکه شفافیت در جریان اصلاحات مورد موافقت حزب همبستگی است، افزود: پارلمان اصلاحات(جدا از اسم خارجی آن) اگر قدر مسلم بتواند این موارد را ایجاد کند، فعالیتی خوبی می‌تواند باشد.


دبیرکل حزب همبستگی ادامه داد: اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در چارچوب خود عمل کنند و افرادی به جمع آن اضافه شوند، نمی‌تواند کمکی به اصلاحات بکند، ولی پارلمان اصلاحات شاید بتواند این شفافیت را مورد نظر خود قرار دهد.


احمدی ساماندهی مناسب در جریان اصلاحات را مهم ارزیابی کرد و احزاب را نیازمند پاسخگویی به جامعه دانست و اعلام کرد: اگر قائل به تشکیلات باشیم باید مقررات و قانون‌مندی را قبول کنیم و  پارلمان اصلاحات می‌تواند این مورد را رعایت کند.


به گزارش آنا، بعد از انتقاداتی که به ساختار شورای‌عالی اصلاح‌طلبان مطرح شد، آذر ماه سال 96 مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری طرحی را با عنوان طرح پارلمان اصلاحات مطرح کرد که در شورای سیاست‌گذاری اصلاحات مورد تصویب قرار گرفت، ولی این طرح دارای منتقدان زیادی است.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته