دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 14:43
در مراسم روز صنعت دفاعی

سردار دهقان: وزارت دفاع ابزار تحریم دشمن را شکسته است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: فارغ از تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های دشمن، دانشمندان ما در وزارت دفاع با به‌کارگیری ظرفیت کشور، بهترین دستاوردها را داشته و ابزار تحریم را شکسته‌اند.
کد خبر : 34554

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، صبح امروز -شنبه 31 شهریور- در مراسمی که به مناسبت 31 مردادماه روز صنعت دفاعی برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی به اقتضای ماهیت خود، همواره در معرض توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بوده است اما امروز شاهد تغییر در مفهوم تهدید هستیم.


وی افزود: امروز تهدیدات شبکه‌ای با مشارکت قدرت‌های بزرگ و منطقه‌ای توسط آمریکا، جنگ‌های نیابتی را در مقابل ما شکل داده‌اند تا میزان نفوذ جمهوری اسلامی را محدود کنند.


وزیر دفاع با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، دولت و ملت همواره درصدد افزودن به قدرت و اقتدار نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: امروز ما در حوزه تجهیزات و سازمان در بالاترین سطح هستیم و بهترین وضع را برای دفاع از کشور و استقلال سیاسی داریم.


وی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع توانایی طراحی و تولید تمامی اقلام مورد نیاز نیروهای مسلح را برای پاسخ به تهدیدات محتمل دارد و توانسته‌ایم با تمرکز بر پروژه‌ها، بازه‌های زمانی تولید محصول را کوتاه کنیم.


سردار دهقان در پایان گفت: فارغ از تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های دشمن، دانشمندان ما در وزارت دفاع با به‌کارگیری ظرفیت کشور، بهترین دستاوردها را داشته‌ و ابزار تحریم را شکسته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته