دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 10:25
سرپرست فدراسیون والیبال:

بندهای جدیدی به قرارداد کولاکوویچ اضافه می‌شود

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: قصد داریم بندهای جدیدی در قرارداد کولاکوویچ بگنجانیم.
کد خبر : 345458

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به بازگشت کولاکوویچ به ایران برای هدایت تیم ملی والیبال اظهار کرد: به هر صورت فدراسیون وقت با وی تا سال 2021 میلادی قرارداد امضا کرده است و مجبوریم از او در رأس تیم ملی استفاده کنیم.


وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته‌اید و برخلاف میل باطنی مجبورید با کولاکوویچ ادامه همکاری دهید، خاطرنشان کرد: به هر صورت در صورت عدم همکاری مجبور بودیم غرامت سنگینی به این مربی بپردازیم که در توان ما نبود.


سرپرست فدراسیون والیبال عنوان کرد: در تلاش هستیم بندهای دیگری را در قرارداد کولاکوویچ بگنجانیم از جمله این بندها نظارت بر تیم‌های پایه‌ای است و امیدواریم این امر صورت بگیرد.


داوری بیان کرد: طی درخواستی که از کولاکوویچ داشتیم از او خواستیم هرچه زودتر اسامی اولیه ملی‌پوشان والیبال را اعلام کند تا بعد از اتمام مذاکره دوجانبه ملی‌پوشان کار خود را آغاز کنند.


وی تصریح کرد: قطعاً کولاکوویچ اردوهای داخلی و خارجی را مدنظر دارد و تلاش می‌کنیم زمینه برگزاری این اردوها را مهیا کنیم.


سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که احتمال بازگشت آقای خوش‌خبر به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان وجود دارد؟ مطرح کرد: قطعاً از وی در فدراسیون والیبال استفاده خواهیم کرد، اما نه به عنوان سرپرست تیم ملی، بلکه در جای دیگری از تجربیات آقای خوش‌خبر بهره خواهیم برد.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته