دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 07:02
دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران:

دولت بیمه 850 هزار ایثارگر را قطع کرده است

 دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی از قطع بیمه 850 هزار ایثارگر توسط دولت در نیمه سال جاری خبر داد.
کد خبر : 345413
photo_۲۰۱۷-۰۹-۰۱_۱۸-۵۴-۰۱-300x297.jpg

علیرضا متانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مشکلات بیمه ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران که قطع شده است، گفت: بیمه ایثارگران که نقش بسیار مهمی در کشور دارند از نیمه سال قطع شده است.


وی با بیان اینکه طبق قانون شهروندانی باید بیمه این قشر از جامعه توسط دولت درست شود، افزود: طبق مصوبه و قانون هیأت وزیران باید بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمه این افراد را دوباره برقرار کند.


دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی اضافه کرد: هم‌اکنون بیمه 850 هزار نفر از ایثارگران در کشور قطع شده که مدیران هیچ فکری برای آنها نمی‌کنند و دولت باید سریعاً مشکلات ایثارگران را حل کند.


متانی با اشاره به اینکه دولت به جای برنامه‌ریزی برای موضوعاتی مانند مذاکره و FATF به بیمه و خدمات ایثارگران بپردازد، بیان کرد: اعلام کرده‌ایم که اگر مشکلات ایثارگران حل نشود، به صورت قانونی این معضل را در هر جای که ممکن باشد بررسی می‌کنیم.


وی با بیان اینکه جلسه‌ای در آینده نزدیک با رئیس بنیاد  شهید و امور ایثارگران درباره این موضوع خواهیم داشت، ادامه داد: ایثارگران تلاش‌های زیادی برای کشور انجام داده‌اند، اما بیمه آنها که خدماتی حیاتی برای آنها است قطع شود، اصلاً مناسب نیست.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته