دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 14:01
در گفت‌وگو با آنا

حسین عبدی: با ناداوری‌ها مقابله می‌کنیم/ قرارداد منطقی با مهدی طارمی بستیم

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در چند روز آینده مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می شود.
کد خبر : 34538

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با بیان این موضوع که به هیچ عنوان در خصوص مسایل فنی پرسپولیس صحبت نمی کند چون در حیطه وظایف او نیست درباره مبلغ قرارداد مهدی طارمی که طبق شنیده ها این رقم 2 میلیارد تومان است، تصریح کرد: «خواهش می کنم دنبال این بحث ها نباشید. این حرف ها هیچ دردی از مشکلات پرسپولیس حل نمی کند. باور کنید یک قرارداد منطقی با مهدی طارمی بسته شده است و چنین ارقامی صحت ندارد. ما راهی را رفته‌ایم که باشگاه پرسپولیس متضرر نشود.»


وی در خصوص اینکه تکلیف اسپانسر باشگاه پرسپولیس چه زمانی مشخص می شود، بیان داشت: «طاهری سرپرست باشگاه به شخصه پیگیر این موضوع است. باشگاه پرسپولیس باید با اسپانسری به توافق برسد که توانایی پشتیبانی از باشگاه را در طول فصل داشته باشد و به همین خاطر گزینه هایی که متقاضی چنین مسئولیتی هستند باید به دقت بررسی شوند تا بهترین گزینه برای پرسپولیس انتخاب شود.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که اگر در صورت اضافه شدن دو نماینده اسپانسر جدید باشگاه به هیات مدیره چه تغییری در این هیات رخ خواهد داد، عنوان کرد: «هنوز در مورد چنین موضوعی تصمیم گیری نشده چون این بحث در جلسات هیات مدیره مطرح نشده‌ است. با این حال هر گامی که به نفع باشگاه باشد، ما آن را عملی می‌کنیم.»


عبدی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود نیز گفت: «این اتفاق در چند روز آینده عملی خواهد شد. مطمئنا پرسپولیس با داشتن مدیرعامل، برنامه های اجرایی خود را سریعتر جلو خواهد برد.»


وی در خصوص اینکه پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اعتراض به داوری دیدار سپاهان داده شد یا خیر، اظهار کرد: «نه هنوز جوابی در این رابطه نگرفته ایم اما با جدیت پیگیر این مسئله هستیم و تلاش می کنیم تا از طریق مجامع رسمی با ناداوری هایی که علیه تیم پرسپولیس صورت گرفته، مقابله کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته