دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 13:28
مدیرعامل شرکت شهربان حریم‌بان شهرداری تهران خبرداد

تمام شهربانان و معبربانان شهر تهران آموزش تخصصی می‌بینند

مدیرعامل شرکت شهربان حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در راستای هدفمندسازی انضباط شهری و توجه هر چه بیشتر به حقوق شهروندی، تمامی شهربانان و معبربانان تهرانی به صورت تخصصی آموزش می‌بینند.
کد خبر : 34527

به گزارش گروه اجتماعی آنا، ابوالقاسم چیذری افزود: قبل از انجام هرگونه عملیات جهادی در سطح شهرتهران باید زیرساخت‌های آن را به نحو مطلوب تامین کرد و در همین راستا اصلی‌ترین مقوله توجه ویژه به آموزش است.


وی ادامه داد: در همین راستا کلاس‌های تخصصی را در زمینه‌های مختلف نظیر امور حقوقی، شهرسازی و معماری، امور فنی و اجتماعی برای شهربانان و معبربانان شهر تهران در نظر گرفته‌ایم و در پایان هر دوره به آنان گواهینامه تخصصی آموزش اعطا خواهد شد.


چیذری اظهار کرد: در اولین اقدام تعدادی معبربان، آموزش تخصصی دیده و به صورت پایلوت بازار تهران را ساماندهی خواهند کرد و در ادامه این مهم را به تمام نقاط شهر تهران تعمیم خواهیم داد.


مدیرعامل شرکت شهربان حریم‌بان شهرداری تهران عمل‌گرایی توام با ارزش‌گرایی، توجه ویژه به انضباط شهری و تکریم هر چه بیشتر حقوق شهروندان را از اصول اساسی شرکت شهربان حریم‌بان اعلام کرد و افزود: برای تحقق این مهم به صورت شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته