دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 12:36

تمایل واحد اسلام‌آباد غرب برای فعالیت در بخش کشاورزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب در دیدار با رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی این شهرستان از تمایل دانشگاه برای ورود به فعالیت در بخش کشاورزی خبر داد.
کد خبر : 34512

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عبدالعلی احمدی گفت: ما مسیرهای زیادی را برای انجام فعالیت‌های اقتصادی در نظر داریم که یکی از آنها فعالیت در بخش کشاورزی است و امروز گردهم جمع شده‌ایم تا راه‌های همکاری را بررسی کنیم و به اتفاق از زمین‌های سایت دانشگاه برای فعالیت در بخش کشاورزی و باغداری بازدید کنیم.


الهی رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان اسلام‌آباد غرب با ارائه آماری از تولیدات کشاورزی شهرستان و میزان ارزآوری آن از فعالیت اقتصادی دانشگاه در بخش کشاورزی استقبال کرد و به این نکته تاکید کرد که ما در بخش کشاورزی باید به صورت علمی کار کنیم. به همین دلیل حضور استادان با مدرک کشاورزی می‌تواند در مشکلات گره‌گشا باشد.


حشمت جلیلیان مسئول امور باغداری شهرستان با توجه به بحران کم آبی در کشور و خصوصاً شهرستان اسلام آباد غرب گفت: ما باید به سمت تولید محصولاتی برویم که به آب کمتری نیاز دارند به همین دلیل کشت زعفران و گیاهان دارویی و تولید پسته با توجه به میزان کم آبیاری این محصول می‌تواند برای دانشگاه دارای سودآوری باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته