دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 12:51
در گفت‌وگو با آنا

مجید صالح: گل سالم استقلال هم مقابل ملوان مردود اعلام شد/ اشتباهات داوری همیشه وجود دارد

مربی استقلال تهران گفت: در بازی مقابل استقلال اهواز مهدی رحمتی چندان به زحمت نیفتاد و این مسئله نشان می دهد مدافعان استقلال عملکرد خوبی داشتند.
کد خبر : 34511

مجید صالح در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره برد استقلال تهران مقابل هم‌نام اهوازی خود اظهار داشت: «در این بازی توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم. در نیمه اول شاهد یک بازی پایاپای بودیم اما در نیمه دوم توانستیم به خواسته های تاکتیکی خود دست پیدا کنیم.»


وی در ادامه افزود: «در بازی مقابل استقلال اهواز ثابت شد کسانی که می گفتند استقلال مشکل بدنی دارد و بازیکنان این تیم در نیمه دوم دچار افت بدنی می شوند اشتباه می کنند. بازیکنان تا پایان 90 دقیقه دوندگی یکسانی داشتند و مشکلی از این بابت نداشتیم.»


صالح با اشاره به اینکه نظری درباره داوری این دیدار ندارد گفت: «تنها چیزی که می توانم بگویم این است که مگر در بازی مقابل ملوان و گل سالم ما را که مردود اعلام کردند ما اعتراضی کردیم؟ به هر حال اشتباهات داوری وجود دارد و گاهی به نفع ما صورت می گیرد و گاهی هم متضرر می شویم.»


وی درباره وجود ناهماهنگی در خط دفاعی استقلال گفت: «من چنین چیزی را قبول ندارم. استقلال اهواز موقعیت چندانی روی دروازه ما نداشت. در این بازی مهدی رحمتی چندان به زحمت نیفتاد و این مسئله نشان می دهد مدافعان استقلال عملکرد خوبی داشتند.»


مربی استقلال در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «به بازیکنان استقلال 3 روز استراحت داده ایم و پس از آن تمریناتمان را برای بازی مقابل نفت آغاز خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته