دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1397 - 16:21
رسولی:

تأمین رضایت دانشجویان بهترین روش جذب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بهترین روش جذب دانشجو را در تأمین رضایت دانشجویان حاضر دانست.
کد خبر : 345047
IMG_7820.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، اسحاق رسولی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: اگر رضایت دانشجو جلب شود و آنان حسن خلق متصدیان و مسئولان را در جامعه تبلیغ کنند و از آن سخن بگویند در جذب دانشجویان جدید موفق عمل خواهیم کرد.


وی افزود: حوزه آموزش قلب تپنده دانشگاه است و قضاوت مراجعان در مورد دانشگاه با حوزه آموزش صورت می‌گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: دانشگاه آخرین فرصتی است که نسل جوان را ازنظر تربیتی ساخته‌وپرداخته کرده و وارد جامعه می‌کند تا کارها را به دست گرفته و سرنوشت ما را تعیین کنند و عملکرد ما در این خصوص در مراجعه به سازمان‌ها وادارات مشخص می‌شود.


رسولی بیان کرد: دانشجویان امانت جامعه در دست ما هستند و باید نقش خود را در این زمینه خوب ایفا کنیم و این نکته را در نظر داشته باشیم که دانشجو قدرت انتخاب دارد و این ویژگی‌های رفتاری ماست که تعیین می‌کند که دانشگاه ما را انتخاب بکنند یا سراغ دیگر دانشگاه‌ها بروند.


وی گفت: در خدمات علمی و آموزشی، نقش سرمایه‌های انسانی کلیدی و اساسی است و مهم‌ترین دلیلی که به سمت انتخاب یا انتخاب‌نکردن سوق می‌دهد، بیشتر به نوع تعامل و برخورد نیروهای انسانی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، برنامه‌های تحولی در حوزه‌های مختلف را بیان کرد و گفت: نقش آموزشی و فرهنگی دانشگاه تاکنون پررنگ ایفا شده است؛ ولی در حوزه‌های نوآوری و فناوری خوب عمل‌نکرده‌ایم و ضرورت امر ایجاب می‌کند که به سمت تحقیقات کاربردی و حل مسائل اجتماعی پیش رویم.


رسولی ادامه داد: دنبال این هستیم که دانشگاه به شکل متوازن تحرک داشته باشد و این حرکت در حوزه‌ها و معاونت‌های دانشگاه آغاز شده است.


انتهای پیام/4117/4062/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته