تأمین رضایت دانشجویان بهترین روش جذب است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، اسحاق رسولی عصر امروز در جلسه هماندیشی با کارکنان حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: اگر رضایت دانشجو جلب شود و آنان حسن خلق متصدیان و مسئولان را در جامعه تبلیغ کنند و از آن سخن بگویند در جذب دانشجویان جدید موفق عمل خواهیم کرد.
وی افزود: حوزه آموزش قلب تپنده دانشگاه است و قضاوت مراجعان در مورد دانشگاه با حوزه آموزش صورت میگیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: دانشگاه آخرین فرصتی است که نسل جوان را ازنظر تربیتی ساختهوپرداخته کرده و وارد جامعه میکند تا کارها را به دست گرفته و سرنوشت ما را تعیین کنند و عملکرد ما در این خصوص در مراجعه به سازمانها وادارات مشخص میشود.
رسولی بیان کرد: دانشجویان امانت جامعه در دست ما هستند و باید نقش خود را در این زمینه خوب ایفا کنیم و این نکته را در نظر داشته باشیم که دانشجو قدرت انتخاب دارد و این ویژگیهای رفتاری ماست که تعیین میکند که دانشگاه ما را انتخاب بکنند یا سراغ دیگر دانشگاهها بروند.
وی گفت: در خدمات علمی و آموزشی، نقش سرمایههای انسانی کلیدی و اساسی است و مهمترین دلیلی که به سمت انتخاب یا انتخابنکردن سوق میدهد، بیشتر به نوع تعامل و برخورد نیروهای انسانی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، برنامههای تحولی در حوزههای مختلف را بیان کرد و گفت: نقش آموزشی و فرهنگی دانشگاه تاکنون پررنگ ایفا شده است؛ ولی در حوزههای نوآوری و فناوری خوب عملنکردهایم و ضرورت امر ایجاب میکند که به سمت تحقیقات کاربردی و حل مسائل اجتماعی پیش رویم.
رسولی ادامه داد: دنبال این هستیم که دانشگاه به شکل متوازن تحرک داشته باشد و این حرکت در حوزهها و معاونتهای دانشگاه آغاز شده است.
انتهای پیام/4117/4062/
انتهای پیام/