دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

خدمت به جامعه ایثارگر و خانواده شاهد کاری مقدس است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت به جامعه ایثارگر و خانواده شاهد کاری مقدس بوده و این‌گونه خدمات برای ما مایه افتخار است.
کد خبر : 344928
636553198366375679_lg.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یاسوج، کرم جانی‌پور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای ستاد شاهد و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شاهد یک امر مقدس بوده و این‌گونه خدمات برای ما مایه افتخار است.


وی افزود: با توجه به نیاز جامعه ایثارگری، به‌عنوان مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان متولی باید توجه ذاتی به امور آنها داشته باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحت‌فشار بودن خانواده شاهد و ایثارگر باید به‌عنوان بازو، یاریگر خانواده شاهد باشیم تا دانشجویان این خانواده بتوانند با خیال آسوده به فعالیت آموزشی خود بپردازند.


جانی‌پور اظهار کرد: این خانواده کسانی بودند که در زمان جنگ از جان و مال خود گذشتند و برای دفاع از میهن پا به میدان جنگ نهادند و اکنون وظیفه ماست که رسیدگی به امور فرزندان آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


وی  عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد این افتخار را دارد که بیشترین تعامل را با بنیاد شهید برای رفع مشکلات و دغدغه دانشجویان شاهد و ایثارگر داشته و تلاش کردیم با برگزاری کلاس‌های مشاوره و آسیب‌شناسی در رفع مشکلات شغلی و خانوادگی دانشجویان تلاش کنیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته