دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در هفته پژوهش صورت گرفت؛

اعلام فراخوان پژوهش‌های قرآنی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران

در هفته پژوهش، فراخوان پژوهش‌های قرآنی از سوی اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شد.
کد خبر : 344918
بنیاد-شهید-و-امور-ایثارگران-انقلاب-اسلامی.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با توجه به فرا رسیدن هفته پژوهش، بنیاد شهید و امور ایثارگران فراخوان پژوهش قرآنی را همچون سال‌های گذشته ارائه کرده است، در این فراخوان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران مد نظر است و پژوهشگران در حوزه قرآنی می‌توانند آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره پژوهش‌های قرآنی ارسال کنند.


هر ساله اداره کل امور هنر‌ی و نمایشی بنیاد شهید جشنواره پژوهش‌‌های قرآنی را برگزار می‌کند که در این جشنواره، ایثارگران و جامعه هدف بنیاد شهید مجموعه مقالات علمی و پژوهشی خود را در حوزه قرآنی ارائه می‌کنند. تفاوت جشنواره در این دوره با دوره‌های قبل، استفاده از استاندارد‌های بیشتر است که این دوره را از دوره‌‌های قبل متمایز می‌کند و این تمایز از رویکرد پژوهش‌محور مدیرکل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید نشئت گرفته است.


شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 دی به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار شمالی، پلاک پنج، ساختمان شهید سلیمانی، طبقه دوم، اداره کل امور هنری، دبیرخانه جشنواره «پژوهش‌های قرآنی» ارسال کنند و یا به سایت نوید شاهد مراجعه شود. 


انتهای پیام/4072/4100/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته