دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1397 - 10:22
رحمانی خبر داد:

بارش باران در محورهای 6 استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در برخی از محورهای 6 استان کشور خبر داد.
کد خبر : 344874
6547.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک بر خلاف روزهای گذشته در آزادراه تهران- کرج و آزادراه کرج- قزوین روان است و به‌طور کلی تردد در تمام محورهای کشور به‌صورت روان در جریان است.


وی در خصوص مداخلات جوی نیز گفت: هم‌اکنون بارش باران را در برخی از محورهای استان گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، ایلام، اردبیل محدوده پارس‌آباد- مشکین‌شهر و آذربایجان غربی شاهد هستیم؛ همچنین مه‌گرفتگی در محور اسالم به خلخال در استان اردبیل و برخی از محورهای اهواز و همدان وجود دارد لذا در این محورها کاهش دید را شاهد هستیم؛ بنابراین رانندگان فاصله طولی را رعایت کنند تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محورهای مسدود نیز گفت: محور شمشک- دیزین در استان تهران، اولنگ- شاهرود در استان گلستان، پونل- خلخال در استان گیلان، همدان- تویسرکان در استان همدان و امیدیه- دیلم در استان خوزستان به‌دلیل ناایمن بودن مسدود است.


رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته