دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1397 - 09:48
وقفچی در گفتگو با آنا:

برکناری مدیرکل آموزش و پرورش زنجان را پیگیری می‌کنم

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع برکناری زودهنگام مدیرکل آموزش و پرورش را پیگیری می‌کنم.
کد خبر : 344870
1396051313043230011562634.jpg

علی وقفچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زنجان اظهار کرد: موضوع برکناری زودهنگام خانم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان را پیگیری می‌کنم و معتقد هستم این اقدام وزیر آموزش و پرورش غیرقابل توجیه است.


وی افزود: از کیان دستگاه تعلیم و تربیت کشور دفاع می‌کنم و دفاع از مدیر برکنار شده را در این راستا می‌دانم.


نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شیوه برخورد دستگاه تعلیم و تربیت با قشر فرهیخته بانوان غیرموجه و غیرقابل توجیه است و وزیر باید پاسخگوی رفتار و اقدام خودش باشد.  


وقفچی تصریح کرد: گمان می‌کنم برکناری مدیرکل آموزش و پرورش زنجان محصول مجموعه‌ای از اطلاعات غلطی است که به وزیر ارائه شده است.


وی ادامه داد: بازگشت مدیرکل برکنارشده در شرایط فصل امتحانات و مشکلات و تنگناهای فعلی آموزش و پرورش استان زنجان کمترین آسیب را به این مجموعه وارد خواهد کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
م
United States of America
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
۰
خانم رشتچی باید برگردد یعنی نه به دخالت نماینده ابهر
ع.ل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
۰
بنظر نمیاد خانم رشتچی تمایلی به دریافت ابلاغ مجدد از دستان مبارک وزیر را داشته باشه . نهایتش اینه که به جایگاه معلمی خودش برمیگرده که فوق العاده هم تدریس عالی در مدرسه و دانشگاه دارن و زیر بیرق وزیر و وکیل نمیرن تا حق رو ناحق کنند .
ح س
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
۰
خانم رشتچی یکی از بهترین مدیران استان بود و اتفاقآ مدیران خوبی هم برای نواحی یک و دو انتخاب کرده بود متاسفانه نماینده عده‌ای مانند نماینده ابهر دنبال منافع خاص هستن کجاید اقای وقفچی آقای احمدی
هلدینگ شایسته