دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 12:00

دهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی برگزار می‌شود

دهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی از احزاب اصلاح‌طلب استان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر : 34487

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، دهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی، با شعار «صلح و اصلاحات با نوسازی خانه ملت»، در روزهای پنجم و ششم شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود.


سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی مشی اصلاح‌طلبی دارد که دفتر مرکزی آن در اصفهان مستقر است.


به گزارش آنا، همزمان با برگزاری کنگره این حزب، نایب رئیس دفتر سیاسی سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی از آماده‌سازی برنامه‌های انتخاباتی این حزب اصلاح‌طلب خبر داده است.


سیدسعید صفوی با بیان اینکه «کار تدوین و تنظیم برنامه‌های انتخاباتی سازمان از ماه‌ها پیش در ارکان تخصصی حزب شروع شده است»، اظهار کرد: کمیسیون‌های تخصصی دفترسیاسی و حوزه معاونت سیاسی سازمان برنامه‌های انتخاباتی حزب را در پنج سرفصل سیاست، اقتصاد، فرهنگ، جامعه و محیط‌زیست تنظیم کرده و برای تصویب به دفتر سیاسی ارجاع داده‌اند که از دو هفته پیش کار بررسی و تصویب در این رکن سازمان شروع شده است.


صفوی عضو شورای مرکزی سازمان همچنین اعلام کرد: بنا داریم این برنامه را با احزاب اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و سایر نیروهای مؤثر اصلاح‌طلب که در انتخابات فعال هستند به اشتراک بگذاریم و در صورت توافق به عنوان برنامه جامع انتخاباتی اصلاح‌طلبان منتشر شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته