دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 19:30
حجت‌الاسلام صفری:

تقدس کار استادان گروه معارف مورد غفلت قرار نگیرد

مدیر گروه معارف دانشگاه‌های کشور خطاب به استادان دانشگاه گفت: نگذارید تقدس کارتان در غبار فراموشی مورد غفلت قرار گیرد.
کد خبر : 344802
DSCN9369.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله صفری عصر امروز در نشست تخصصی مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان اصفهان که در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد، گفت: گروه معارف اسلامی یک گروه علمی آموزشی در دانشگاه‌هاست که از لحاظ علمی با دیگر گروه‌های آموزشی تفاوت ندارد و انتظاراتی که از گروه‌های علمی آموزشی وجود دارد، از گروه معارف هم هست.


وی افزود: در همین رابطه موضوعی که قابل‌تأمل است و نیاز به پرداختن به آن ضروری است، معارف الهی است. موضوع کار ما ذات مقدس باری‌تعالی است و پس از آن، پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و موضوعاتی که به این محورها گره‌ خورده است. پس موضوع کار ما مقدس است و نباید بگذارید که در فراز و نشیب زندگی، تقدس کاری در غبار فراموشی مورد غفلت قرار گیرد.


مدیرگروه معارف دانشگاه‌های کشور تأکید کرد: همه ما باید در جایگاهی که هستیم یا لایق آن باشیم و یا لایق آن شویم. اخلاصی که باعث نفوذ کلام می‌شود نباید مورد غفلت قرار گیرد. دانشجویان با نگاهی متفاوت و ویژه به ما نگاه می‌کنند و به‌راحتی مسائل شخصی و خصوصی خود را برای ما طرح می‌کنند، بدانید که استادی که به دل بنشیند، دارای چنین جایگاهی خواهد شد. به عبارتی دیگر با رعایت اخلاق اسلامی و التزام عملی و رفتاری، دارای چنین موقعیتی خواهیم شد.


انتهای پیام/4120


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته