دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 16:57
حجت‌الاسلام حسینی‌کارنامی:

دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای دانشجویان تبیین شود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران گفت: باید برکات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای دانشجویان در برنامه‌های مختلف تبیین شود.
کد خبر : 344740
IMGwww_6951.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سوادکوه، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌کارنامی ظهر امروز با شرکت در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه گفت: با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر و 40سالگی انقلاب اسلامی ایران باید برکات و دستاوردهای 40ساله انقلاب برای دانشجویان در برنامه‌های مختلف تبیین شود.


وی با بیان اینکه از وضعیت فرهنگی و آموزشی فعلی دانشگاه‌ها آگاه هستیم اظهار کرد: باید در راستای اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و دستورالعمل آراستگی عفاف و حجاب اقدامات مؤثر و کاربردی انجام شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه نیز با بیان عملکرد حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی، اداری و مالی و عمرانی، مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی و دانشجویی برای نیمسال تحصیلی جاری واحد متبوعش را برگزاری آیین نکوداشت دانشجویان جدید، گرامیداشت روز دانشجو و یادواره شهدای دانشجوی شهرستان و برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی عنوان کرد.


داریوش خادمی‌شورمستی تشکیل دو کارگروه اجتماعی فرهنگی و آراستگی عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه را یادآور شد و اظهار کرد: در بحث سند اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، این واحد دانشگاهی اهتمام به اجرای محتوایی سند دارد.


انتهای پیام/4121/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته